Bb krem ya da fondötenin yüzünüzde güzel durması için ne yapmalıyım?

Kızlar ben fondoten kullanmıyorum. Sivilce izlerimi ve sivilceleri kapatmak yüzümü biraz daha pürüzsüz göstermek için bb kullanıyorum. Ama o bile yüzümde pütür putur kabuk kabuk duruyor. Öncesinde yüzümü keseyle iyice peeling yaptığm ölü derileri falan soyduğum halde. Yinede tam pürüzsüz olmuyor. Bb zaten krem olduğu için altına saydam bir baz sürüyorum nemlendirmelimiyim illa? Ama naparsam yapıım çok güzel durmuyo. Anca 2-3 saat geçince gidiyor o görüntü daha doğal duruyo siz nasıl kullanıyorsunuz kızlar?

Bb krem ya da fondötenin yüzünüzde güzel durması için ne yapmalıyım?
Cevapla