Yüzümü nemlendirmek istiyorum. Gratis gittim, kadına "bana yüz nemlendirici gösterebilir misiniz?" dedim. Kadın bana gündüz kremleri, yaşlanma karşılıtı için olanları falan gösterdi. Yüz kremim yok arkadaşlar vaseline olur mu mesela?
her saat başı 1 bardak su iç
sürekli çişe git.
vücut toksinleri attıkça yüzün de doğal olarak zamanla nemlenecek.
vücudun dışarıdan birşey sürülmesine ihtiyacı yok.
var diyenler kapitalizme hizmet ediyor.
ayrıca güzel bir cilde sahip olmak istiyosan bağırsak floranı en iyi hale getirerek bağışıklık sistemini en iyi hale getir.
son olarak ne kadar çok toksin barındırıyorsa vücudun, o kadar çok bağışıklık düşüyor ve yüz güzelliğin bu durumdan çok etkileniyor. Araştırmalarım genelde bu bilgiyi veriyor.
Bir de anti-enflamatuar diyet ile beslenmeye bak. Vücutta inflamasyon varsa cilt dahil bir çok dokuda anormallikler başlar. inflamasyon, iltihabi bişeydir vücut içinde anormal şeyler ortaya çıkarıyor ama katkı dolu ve kimyasal dolu zararlı gıdalar da enflamasyona sebep oluyor. şekerler ve yapay tatlandırıcılar da dahil. sen ağzının tadına bakıyosun ama içerde çok büyük enflamasyon oluşuyo vücut onları savuşturmak için uğraşıp duruyor. Yaşlanmadaki önemli faktörlerden birinin de stresten sonra yediklerimizden kaynaklı enflamasyon olduğunu gözlemledim ve araştırdım.
vazalin yağlandırır aloveralı kıremler kullan hatatta doğal olarak alovera kullan ben kendim için yetiştiriyorum koparıp koparıp kullanıyorum çok iyi geliyor
Gratis çalışanlarına bu tarz şeyler sorma zaten. Ne makyaj ne de cilt bakım ürünleri hakkında bilgileri var, market çalışanından halliceler.
Cilt tipini belirtmemişsin, önemlidir. Ben Aubrey Organics' in ürünlerini beğeniyorum. Cilde zararı bulunan çoğu kimyasalı içinde bulundurmuyor.
Vazelin kararır ya. Bol su iç , iyi bir nemlendirici al düzenli kullan.
ne o iyi nemlendirici marka lazım
Cevap
8Cevap
Vazelin iyi ama cok onermiyolar. Ben loreal paris matlastirici krem kullaniyorum cok memnunum birde bepantol iyi
Vazelinde yag var nem yok. Mesela bn yuzde kalinti birakan sradan nemlendiricileri bile kullanmam. Kirli gbi hssdyrm kndimi. O yuzdn cildin hemen emdigi ve nemlendirdigi kremleri tercih ediyrm. Su bazli urunler. Roc ve herballife in nem verici kremlerinj tercih ediyrm.
Hayır vaseline bence mesela dudak kenarinda bir bölge kruysa ya da catlal falan varsa oraya sür tüm yüzüne olmaz cok yagli olur neutrogena nin nemlendiricilerini kullan
Vaseline olmaz. Sarkma yapar.
Yüz kremi edin bir tane. İyi markaların yaşın için uygun su içerikli, yağsız nemlendicileri var. 20-30 tl arasında. Onlardan sür.
Sarı renkli Hametan ya da bepanthen al eczaneden alacağın bebek pişik kremlerinin hepsi olur hem nemlendirir hem lekeleri geçirir zamanla..
eller için vazelın iyi ama yüzler için kullanılmamalıymış banada yasaklamıştı estjın de kı bayan dermaderm ı önerdi gece gunduz olanı
Vaseline olmaz tabikii bephantol al en sağlıklısı o bende onu kullanıyorum hem nemlendiriyo hemde tedavi edici eczanede bulabilirsin
Ben forever living den almıştım propolisli krem. Çok seviyorum çok güzel nemlendiriyo her gece yatmadan sürerim tavsiye ederim
Vaseline ağır gelir çok kuruysa neutrogena kullan değilse normal bir yüz kremi kullanabilirsin
Vasrline yağdır saçına falan bulaşma olasılığı yüksek soylıyım de :D
cilt tipin ne ona gore krem tavsıye edılır. kafana gore surersn sıvılce çıkar
Neutrogena kullanabilirsin, vaseline çok ağır bir krem
neutrogena krem bunu üstüne krem tanımam harika emiliyor ciltte ve ferahlatıyor
O da asiri yagli gosteriyo
Vaseline de olur, has zeytinyağı da olur.
Clinique moisture surge
bilmiyorum, git avona yardimci olurlar knk
Vazelin karartiyor surme yuzune
La roche posaya bak eczanelerde bulabilirsin.
benim bunu bilmem lazımdı işte :/
Bebanten var eczanelerde.
Bepanten sursunde kiz ormana donsun dimi 😂
Arko olabilir vazelin çok kaygan
arko clasik al sen
Olur olur hdjf
Meme🤔
arko nem sür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar