Arkadaşlar Ali Atay' ın tipi nasıl biraz saçları dökülmüş ama iyi mi?

Benim saçlarım da ondan biraz daha iyi durumda 3 numara falan yapınca öyle oluyor. Gerçi adam mavi gözlü falan ya kendimi kıyasladığım adam benden yakışıklı :((
Peki o adam sizce yakışıklı mı?

www.filimadami.com/.../41967_1329197458.jpg

media.sinematurk.com/.../...atay-65353019d.png.jpg
Arkadaşlar Ali Atay' ın tipi nasıl biraz saçları dökülmüş ama iyi mi?
Cevapla