erkekte fizik mi daha önemli yüz mü :-?
bence fizik.
sizce :-?
bence fizik.
sizce :-?
Fizik
Yüz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
bence fizik önemli ama tabi baklavalı kaslı uzun boylu falan olması lazım ne bilym geniş omuzlar haha:)
:))
yuz kotuyse hic sansi yok ama fizik kotuyse bile olabilir
güzel yaklaşım bu da :)
Cevap
2Cevap
Aslında yüz de önemli ama fizik ya bence. Evet evet fizik tabi :D
:DD
:))
evet :D susalım o zaman
Fizik çok önemli.
Tişört giydi mi, o baklavalar belli olacak.
bayağı dar bir tişört olması gerek :D
fizik daha onemli ama o fizikle nasıl yurudugude en az fizigi kadar onmli bazı erkeklerin yuruyus sekli kendierine asık etmek icin yeterli:)
kesinlikle :D
yüz önemli ben baklavalı erkek sevmem zaten fiizk olarak geniş omuzlu olması kafi
bencede
''Karakter'',''sempatiklik'' bunlar önemli.
bunlar tabiki önemli ben dış görübüşten bahsetiyorum :7
Benim için bunlar daha önemli ötesi ilgilendirmez.
öyle bir ilgilendirir ki :) neyse
İkiside var bende çok şükür :D
fizik konusunu düşün ve bir daha bak kendine :D
:D Dostum boy baya uzun kaslıyım
Benden uzunu hormonludur :D
kaslı mısın :sss :d
:D Fotograftan anlaşılmıyodur normal fitness yaparım haftanın 6 günü o fotodan 3 ay önce başlamıştım foto 1 yıllık desek olmuş baya :D
tamam
ikisi de önemli bence ama fizik daha ağır basıyor
bencede
İkisi de önemli, ayrı gayrı olmaz.
olur uleyyyn
Fizik iyi olsun yüzü hallederiz :DD
nasıl halledecen :D
iyi bakalım allah mutlu etsin :)
Ikiside
seç birini ikisi birden olmaz :D
fiziik evet
:-)
ikiside :D
:))
Fizik
peki
İkiside diil kişilik bence :/
bastım eksiyi
illaki önemli dış görünüş :) istemesen bile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar