İkisininde fiyatı aynı. Yalnız tek bir seçim yapacağım. Ben gri olanın daha çok yakıştığını hissettim ama siyah olan deri daha konforlu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Şişme mont, kilosu olan , çok kaslı , iriyarı insanlara yakışmaz , daha iri gösterir, fit ve aşırı zayıflar tercih etmelidir, çünkü kalıplı birini daha iri , iri cüsseli gösterir, 2. cisi omzu geniş göstermiş, ama birincisini daha şık buldum
Konforlu olanı tercih et bence hem görüntü olsrakta daha derli toplu herşeyle giyilir. Heryere gider. Diğeride iyi ama bana göre sıradan yani herkesde var gibime geliyor. Onu giyene dönüp bakmam mesela ne giymiş diye.
Çok kötüler
Sence neler tercih etmeliyim
Teşekkürler zeynom
2. si
Profil resmini ilk baykuş sanmıştım. Ama bakınca… aman Allah dedim.
Cevap
6Cevap
Birincisi
bunlar cebeci de tren istasyonun da satılan keko montlarına benziyor bence daha güzel birşeyler bak
Keko denilen mont ayıptır söylemesi 2500₺
yapacak bir şey yok ülkenin başındakilerin pok yemesi bu fiyatlar
2 olsun hem daha konforluymuş, 1 çabuk eskir gibi
Saçların çok sağlıklı görünüyo bu arada 👍
Çok incesin 🤗
2. si daha hoş durmuş. Öbürü bir tık basit gözüküyor
Bence ikinci 1. de biraz ağır abi hissi verdi montun duruşu 😇 ve zaten 2. yakışmış.
Şişme mont hiç sevmem ama kesinlikle alacaksan üstteki
2 abi bu arada bunlar keko montlar değil eziğe bakma sen
Bende öyle düşündüm. Sizde öyle diyince. Tam onaylandı
İkinci güzel. Parlak montlar çok çirkin
Ikinci daha guzel. 1ci plastik gibi
Hicbiri
Sence ne gider bana
Genc isi degilde daha agir biseyler. Palto parke gibi yasina daha uygun olur
De eyeceğim sağol
1. daha iyi dayı
Sağol Yiğenim
ilk baştaki baba
Kesinlikle birinci
İkincisi yakışmış
2. Si mat olan
İkinci fotoraftaki
2 bence
2. ci
1 bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?