Bu dövmeden yaptırmayı düşünüyorum, boyut olarak çok mu büyük sizce?

Bu dövmeden yaptırmayı düşünüyorum, boyut olarak çok mu büyük sizce?

Fazla mı büyük sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
Ben size boyutu sordum, saldırmanıza hiç gerek yok arkadaşlar. Alevi olmam mı rahatsız etti ne oldu anlamadım. Ne yapalım ma, biz aslımızı inkar edemeyiz ki. Güzel mi çirkin mi diye sorsam eyvallah, boyutunu sordum sadece soruyu yanlış mı anladınız ne yaptınız. Herkese teşekkürler görüşleri için sucuklu yumurtalarım 😄
Bu dövmeden yaptırmayı düşünüyorum, boyut olarak çok mu büyük sizce?
Cevapla