Ukala ve özenti olmamak, mütevazilik, karakterini bilmek, fiziğini tanımak büyük erdemdir. Büyük markaların binlerce dolarlık, kıyafet ve takılarıyla ortada dolaşıp garibanın gözüne sokan yöneticilerimize nispet olsun diyeceğim lakin onlar arsızlıkta master yapmışlar.
aylik 15 bin euro maas aliyor bu k.. altak pintiliginin nirvanasi cok onemli birsey degil... finlandiya da saatlik ucret 13 euro cok mutavaziyse finlandiya isci sendikasi SAK in istedigi saatlik 25 euro yu kabul etsin de halkciligini gostersin...
Iskandinav ülkelerinde. Genelde kullanılmış şeyleri kullanırlar. Fazladan birşeyler almayı israf ve kötü bir şey kabul ederler. Bizim ülkemizde ise tam tersi. Arafaki farkta ortada.
Biz bir şişe su içsek "Zengin" diyen kesim 1100 odalı sarayda günü gün edenlere de "Hak ediyor" der. 8 euro, olması gereken normal bir rakam bizler için ne kadar ilginç bir hâle gelmiş.
Off, artık bu şovlardan bıkmadılar. 5.5 milyon nüfuslu bir ülkeyi yönetmek, Ah, bir İstanbulu geçtim 3 katı küçük. 80 milyon Almanya'da böyle bir şey yapabilir miydi? 🤡
Kadın fazlasıyla medyada güzelleniyor ama değmez o NATO ya giremeyeceksiniz. Birilerinin buna dur demesi lazımdı devran döndü elimize kaldılar. Umarım Rus ayısınında sopasını yerler