Sizce hangi tarz gelinlik daha güzel? Kabarıklık nasıl olmalı?
Evet. Fazla kabarık gelinlik varoşluktur.
Hayır. Ne kadar kabarık o kadar gösterişli ve şık.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce hangi tarz gelinlik daha güzel? Kabarıklık nasıl olmalı?
İlk gelinliğe benzer bir gelinlik seçtim. İlerde evlilik yaparsak onu düşünüyorum. Bence fazla kabarık gösterişli şeyleri hoş bulmuyorum irite edici.. sade şık ve asil durmalı.
ben de evlensem ilkine benzer seçerdim.. katılıyorum size
Düğün zaten varoşluktur. Evlilik cinsel ilişki için üst makamdan alınan izindir. Zaten gereksiz bir şey, bir de gösterişe dönmesi varoşluktur, gösteriş budalalığıdır. İlla ki bir imza şart ise arkadaşlar arası bir nikah, kime yetmez?
Kabarıklık olmalı ama birazda içindeki güzel bayana da bağlı.
Her kiyafetin herkesde güzel durmadigi gibi her gelinlikte herkesde güzel olmaz. Üzerindeki motifler işlemeler desenler çok önemli.
Özellikle dantel işlemeleri.
doğru diyosunuz kişiye göre değişir ama genel olarak bence az kabarık güzel :D
1. Resimde mankenin gelinlik için saç rengi hatalı.
Çok klasik bir gelinlik biraz daha ayrıntılı bir şey olsaydı çok fazla sadece olmuş.
Günlük kıyafet gibi durmuş.
Abiye fuarlarına çok giderim gelinlik damatlik fuarına
Çok fazla seçenek var bence acele etmemek lazim
Cevap
27Cevap
Düşüyor bence de
Kabarık helinlik gerçekten varoş duruyor evin kapısının önüne plastik beyaz sandalye at 1 tane de orgçu çağır tam olsun
hahahahaha cidden tam varoşşş görüntü
Zarif ve ince kaba olmayan gelinlik daha güzel bence tabi gelin olacak kadınların tercihi onlara sormak lazım
bence de zarif ve şık daha iyi
Çok kabarık gelinlik sevmiyorum şıklık açısından değil rahat edemem o yüzden fazla kabarık olmayan dantelli gelinlikler çok hoşuma gider.
bence de daha zarif sade rahat ve şık
😊❤️
Ne Kadar Kabatık O Kadar İçinde Hareket Etmen Zor Olur 👍😉
doğru diyosunuz hareket için de sadesi daha rahat
küçükken kabarık gelinliklere aşıktım 10 yaşında falan şu an çocukça geliyor
evet ben de öyle lksjdkjsdflkfd küçükken güzeldi
Fazla kabarık gelinlikler bana hoş gelmiyor. Sade daha güzel. Evlenirsem ben de öyle tercih ederim.
ben de aynı şekilde.. daha zarif duruyor
Ben kabarık gelinliğin kadının güzelliğini gölgelediğini düşünüyorum.
bence de gelinlik değil gelin öne çıkmalı
Kabarık gelinliğin modası geçti bana göre. Çok çok nadir modellerde kabarık gelinlik beğeniyorum.
bence de modası geçti, ünlüler falan hep daha sade şeyler seçiyor
Aynen öyle.
Kabarık olmayanlar daha bir zarif gibi sanki. Ama kadının isteği sonuçta. İstediği gibi giyinir bence gelinlik hakkında yorum yapmayalım.
Giyenede bagli biraz bazilarinda kabarik guzel duruyor bazilarinda kötü
Hayır. Ne kadar kabarık o kadar gösterişli ve şık.
Kabarık gelinliği varoşluk olarak kabul etmesem de üstteki daha güzel göründüğü için onu seçtim.
Kabarık gelinlik sevenlere varoşluk denilmesini doğru bulmadım. Ama hafif kabarıkla, düz gelinlik arası türler var onlar güzel.
Evet fazla kabarık gelinlik tam bir varosluktur.
katılıyorum net
illada gelinlik bence yanlış özel bi kıyafet giyilebilir
Aynen öyle oluyor önceden kabarık tercih ediliyor ama artık daha sade modeller revaçta.
Kabarık güzel kuyruğuda uzun olsun.
oyy sen salonu kaplarsın gelinlikle
Sade gelinlikler daha asil ve şık duruyor
kesinlikle katılıyorumm <3
Tş💕
Kabarık olması zaten onu gelinlik yapan
az kabarık şık modeller de var, özellikle son dönemlerde ve ünlüler az kabarık tercih ediyor
Evet öyle
bence kabarık olmaması varoşluk değil sade ve şık ta olabilirsin ama ben düğünümü doya doya herkesin gözüne soka soka yapacağım çatlatacağım diyorsan o ayrı çünkü kimisi abartı kimisi sadelik sever sen hangisisin
Hayır. Ne kadar kabarık o kadar gösterişli ve şık.
bence tam tersi ama saygı duyarım :D
zevk meselesi tabi giyecek olan sizsiniz
Kabarık prenses modeller özellikle bence varoş değil aksine daha asil duruyor
Yeni evleniceklere hayırlı olsun diliyorum evde kalanlar için ise bol bol spor yapmasını tavsiye ediyorum hahaha.
Biraz kabarik olsun ya sorun yok
Evet. Fazla kabarık gelinlik varoşluktur.
Bilerek kabarığı seçtim 😃
Sade olmasını tercih ederdim
Daha ihtişamlı ve icindeki daha naif duruyor
Düşüyor
bence de yaa
Aslında çok ilgili değilim iyi xper veriyordu sorun :D
hahahahah bari demeseydin üzüldüm :D
Yo üzülme site senin sorunu seçmiş sonuçta iyi bir şey bu :)
Gelinlik gelinin önüne geçmemeli
katılıyorumm <3
Çok kabarık olması iyi ve güzel değil bence
bence de çok kabarık kötü duruyor ya
Evet ben düz olması taraftarıyım he biraz isterse kabarık olabilir ama fazla değil
Kabarık olması daha iyi
gösterişli tercih ediyosunn
Evet gelinlik dediğin birazda kabarık olur bence
Bazen ama her zaman değil
Ne kadar kabarık o kadar gösteriş
Gelinliğin özelliği kabarık olması bence
ne kadar kabarık bence o kadar basit hale geliyor
Hafif kabarık daha güzel bence
Üstteki kadın güzel, alttaki gelinlik güzel
Kabarık daha güzel
muhtemelen cevremde gördüklerim evet düşüyor
Kabarık güzel bence
Bana da öyle geliyor
evet düşüyor sade olması daha güzel
evet
sadeliğin kölesiyiz :)
abartılı olmamalı..
Ikincisi daha guzeldir
kabarık sevenlerdensin yanii
Kabarık ve çiçekli olan çok hoş
gösterişş sevenn bir kızımızz
Kabarık daha iyi
gösteriş seviyorum diyosunn
Hayır
Ortası karar
Alttaki göğüsler silikon belli
Sade ve şık
Evet
Düşüyor kesinlikle
Alttaki daha güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?