korkuyorum moda sıra ona da gelicek diye tayt gibi kısa pantolon giydirdiler babet çorap giydirdiler pembe tişörtler derken her şey olabilir sırasını bekliyor
Babette renkli çorapta giymem. Çorap bileği kapatacak yani sporcu çorabı. Gri siyah nadiren beyaz giyerim. O kadar da değil babet çorap mı olur erkeğe. İsterseniz çağ dışı diyebilirsiniz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Babet daha kötü
şu an
güzel ideal :D
Hoşlanmana sevindim 😁
allam keske gercek hayatta babet corap giyenleri engelleme tusu olsa
skjdhaskdsa keskeee
Renkli çorap giymesi babet çorapta bir şey yok yakışıyor da ama renkli olmaz.
Tek renk mavi veya kırmızı olmaz mı mesela kırmızı bir Nike Spor ayakkabı ya kırmızı çorap bence güzel durur
babet çok kötü yaa :( slkdjaksjl
Babet çorabı insanlık nasık giyiyor zaten şaşırtıcı bir durum. Bir kere misafir kaldığım yerden verdiler ayaktan çıkıyor. Erkek ayağına o çorap olmaz.
Ağzın bal yesin
Amin kardeşim. Seninde.
ay evet hiç rahat değil.. ayakkabı ayağına vuruyor falan
Babet corap giyen erkeklere uyguladığım tarife
https://www.youtube.com/embed/1Q_4nbvKZ8Akülotlu çorap giymesinde ne giyerse kendi zevkidir erkek için
aslkdlskaj onu da giymesinler bi zahmet
korkuyorum moda sıra ona da gelicek diye
tayt gibi kısa pantolon giydirdiler
babet çorap giydirdiler
pembe tişörtler derken her şey olabilir sırasını bekliyor
Renkli çok şeker duruyor bence. Babet de itici maalesef
babet net itici ya
Babet çorap kadar kötüsü gelmedi
cidden çok kötü ya soğuma sebebi lkjskdjlfdjgfg
Babet çorap biraz tuhaf duruyor
biraz değil bayağı.. katılıyorum
Kesinlikle babet çorap giymeleri çok daha kötü
net ya çok kötü ksadlkasjdsa
Renkli çorap candır. Zaten avrupada moda bu tarz renk cümbüşleri
bazen çocuksu duruyo
Babette renkli çorapta giymem. Çorap bileği kapatacak yani sporcu çorabı. Gri siyah nadiren beyaz giyerim. O kadar da değil babet çorap mı olur erkeğe. İsterseniz çağ dışı diyebilirsiniz.
İkiside kötü
evet birbirinden beter
babet
soğuma sebebi
kesinlikle 😂
hepsi
cidden birbirinden beter
İkiside
net öyle
Biz en iyisi çorap giymeyelim.
giyin de düz şeyler lütfeeen
erkek adam babet çorapmı giyermiş.
bence de giymemeli
Renkli çorap giymek kötü
bence de çocuksu duruyo
Öyle evet
Babet çorap giymeleri iğrenç ötesi.
Moda neyse ona uyuyoruz.
siyah ayakkabı içine beyaz çorap.
kötüü
net kötü
çoraplar
Kotude mukayese edemedim, cok cok kotu
cidden ikisi de kötü lksdajsda
bu ne la böyle gay gibi
ikisi de kötü :(
değil mi ya ikisi de berbat
harbi ikisi de kötü seçerken zorlandım ama babet hiç hoş değil
Renkli çorap kötü
çocuksu duruyoo
babet çorap
Babet çorap giyenle aynı yolda yürümem
ikisi de kotu
Renkli çorap🤢
babet çorap giymesi kötü
Babet çorap çok çirkin ya
babet çorap
Fileli çorap 😛😛
o da mı varmışşş kuscam
gat temsili
C: ikiside. D