Selammms 👗
Erkeklerin babet çorap mı yoksa kısa paça giymesi mi daha antipatik?
yaz mı geliyooo ne 💁♀️
Bakamicam 🤦♀️
Erkeklerin babet çorap mı yoksa kısa paça giymesi mi daha antipatik?
yaz mı geliyooo ne 💁♀️


Hadi babet çorabı göz görmüyor gönül bir yerde katlanır da, şu yakışan yakışmayan herkesin dar ve kısa kesim pantolon giymesini aklım almıyor.
Gerçekten ocaklardan ırak bir görüntü.
Aynen tatlım ya ✌️😅
Kısa paça giymesi kesinlikle çok daha fazla iletir ediyor insana o ayak bilekleri ve bacaklarındaki bir kısım çıplaklığı görmek gözlerimi kanatıyor.
İrite ediyor olacak o kısım 😒
Babet çoraplara maruz kalmıyoruz :D ayakkabı içinde olduğu içüün diii mi tatlım 😅
Aynen 🤣
Teşekkürler 💃
Ricalar ✌️
İkisi de antipatik daha yaz gelmedi git oğlum giy bi patik. Kafiye olsun dedim 😁 ama gerçekten çok itici dar paça, kısa paça ve babet çorap. En karizmatik adamı bile bu üçü yol ediyor
Her ikisi de aynı :D
Hayır farklı 😛
Bir çorap diğer panteeelon :D hahaha
Yalnız cümlem berbat “biriii çorap diğeriii pantolon” :D oldu şimdi
Hadi ya ben de anlamamazlıktan geldim :D
Rica edelim biz de bari 😅
Cevap
46Cevap
Babet çorap ne ya
Ben bile giymiyorum
Erkeklere ne oluyor pardon
İkisi de birbirinden daha antipatik ama babet çorapla görmek benim midemi kaldırıyo ayağa 😑
En azından kısa giysinler lütfen kdkdkd
Kenarından parmaklarındaki kılların fışkırdığı babet çoraptan evlâdır 😄
Hahahah :D oha koptum
😂😂😂
İkiside birbirinden kötü ya Allah‘ım hele o babet çorap ile kısa ayakkabı giyiyolar ya iğrenç iğrenç iğrenç iğrenç iğrenç berbat kötü iğrenç djjff
O kadar çok “iğrenç” yazdın ki bi midem kalktı :D hahahah
Ay evet pandiklerime sağlık dcjjd
Hahaha :D maniiaac
Arda turanin bise yapmasına gerek yok ispanyol paça giyse de itici
Haha :D
İkisini de sevmem ayakta babet çorap yolda yürürken araya kaçan don hissi yaşatıyor
Haha laan :D
Nee ben sevmem böyle şeyleri onur giyiyordu bir kere çorap bulamadım diye giydim yolda gittim çorapçıya girdim çorap aldım çıktım
😂😂
Bişey diyim mii ama şu babet çoraplıların tipleri de fenaa 🔥
😅 aşağılarda bi yorum var onu okuyunca soğudum
Kim kız kulağıma söyleee 👂
Ama benim babetli erkek sözüm KS’dekileri kapsamıyor xp benim kastettiklerim genelde vip takılıyor sjsj
(Erkekler tarafından eksi yağmuru gelir şimdisiii)
Hahah :D valla kızlardan biri yazmış işte ona dislike atmadılar sana hiç atmazlar çünkü kendisi giydirmiş
İkisini de giyiyorum ama bu kadar kısa değil ama yakışıyor sıkıntı ne ki?
Yakıştırmıyoruz biz :D
Teşekkür ederim yakıştırmadiginiz için siz boru paça giyeni sevin
Haha normıl paça yok mu :D
Ben skinny taraftarıyım lakin normal paça var tabii:)
Peki :))
ikiside birbirinden hallice en iyisi içine yünlü don tayt giymek :ss
😂😂
Ikisi de antipatik. İkisinden de nefret ediyorum.
İsin garip kötü tarafı "Hemcinslerimin bu tarz giyim tarzinin kendilerine yakistigini zannetmesi.
Bi kendinize gelin arkadas.
her ikiside kötü.
hadi casual ayakkabıda babet yaz zamanı olabılırde yukardakı habes maymunu olan gibi gezende cok , sopa ile kulaklarına vuracaksın onların
Kisa pacayi kim cikardiysa bide tayt gibi pantolon giymeyi kim cikardiysa allah onu bildigi gibi yapsin. Igrenc goruntu bide pac kisaldikca kisaliyor nereye kadar kisaltacaklar acaba
Kızlar Bir Adım Öne ikiside birbirinden antipatik
Zengin olunca kro olmak şart falan muhtemelen. Biz fakiriz anlamıyoruz abi 😂😂 2side facia
bunların çocukları olmuycak olanlarda hep sakat doğucak bu ne ya bilek kış günü bile açıkta bel soğukluğu geçircekler :)
şu görsel görüntü kirliliği zamanında fakirlikten olurdu baktı bir modacı bu durumu normale çevirelim dedi ortaya böyle akım çıkardı herkeste atladı:P
Bana ikisi de garip geliyor.
Yeri gelir kot spor tarz giyerim, yeri gelir klasik.
Bana göre her şey olması gerektiği gibi güzeldir.
Babet giymeleri komik geliyor kısa paça giymelerini gıcık ediyor
ya ikisi de direkt soğuma sebebi seçemedim ki shfjfkfkgj
Babet çorap da giymem kısa paça da giymem. Aşırı kroca geliyor 😂
Hiç yakışmıyo başka anlamlar aklıma geliyo burada söyleyemiyeceğim🙈
Kısa dar paçadan tiksiniyorum!
Öyle erkeğe kör olsam dönüp bakmam Allah büyük konuşturmasın
İkiside birbirinden beter ya :( hele kısa paça o kadar komik duruyor ki
Bir erkeğin kısa paça giymesi daha antipatik duruyor bence..
ikisi de değil bence
renkler ve zevkler tartışılmaz ki:)
Kişinin kendisi antipatikse her ikisi de antipatik otomatikman
Bana dar ve renkli kotla gelmesin de neyle gelirse gelsin hahhahhahaha
Babet çorap giyen erkek ılıktır mdmdmdd şaka he. Ama yine de giymeyin emi 😅
İkisini de giymeseler daha erkeksi duracaklar da canlı nanoş kılıklı ikonlar yüzünden diğer toplum da ozentilik ediyor
Arda Çok kötüsün ya :> :>
Adam zaten antipatik 😬
=) ben bu adamı sevmem ya
Kim seviyor bunu :D
Babet çorap giymeyi kendimde sevmem o yüzden babet çorap diyorum
Kapri gibi duruyor 😂
Hahaha :D hayır kapri yine iyi
EiG :D
Ricalar şimdiden :D bi daha teşekkür etme
İkiside antipatik, resmen gözlerim kanıyo...
Yemin ediyorum şunu bana para verip yaptıramazlar.
Bir birini tamamlıyor yani tuzu biberi
Arda Turan’a yakışmamış. Bence yakışan giymeli
Her ikisi de bana son derece gülünç geliyor.
Tuvalet terliği giyse daha çekici olur
Ikiside cok cirkin ayırt edemedim
Yine erkeklere bir şey yakıştıramama sorunsalı.
Ben ikisini de sevmiyorum
İkisi birden kanka ya 😄
herkesin hayatına kimse karışamaz :D
Nargileci style
Yeaaah :D
Sende nargilecisin sarı kafa kandırma bizi haha
Evet nerden biliyöön 😅
Geçen sana nargile getiren bendim eve nargile sipariş etmiş kadın ya ahaha
Haha evde içtiğim de doğrudur, oha. Ama sipariş vermedim 💁♀️
Kendin gibi sarı kafalı emoji bulmuşsun
Emojimi yapmışlar yaaa :D
Güleryüzünle sitenin gülüsün hadi yürü git şimdi haha 😉
Teşekkürler illa bi şeylik yapacan :D gidiyom
Biri olmadan biri olmuyor ki asfjk
ikisi de kıyaslama yapmak anlamsız
Babet çorap araya kaçan tayt gibi..
kısa paça gerçekten kötü..
Ardayida hanımlardan hallicemi gorucektik🤣
Babet çorap daha antipatik.
parası bokk olanlar bokk gibi giyiniyor
İkisinide giymiyorum
Aferin :D
Babet çorap bence
ikisinde😅
Cokmu itici
İğrenç ve ötesi
İkisi birbirinden itici ya ööğğğkkk
Cokmu itici
İkisi de çok kötü.
Antipatik az kalir resmen igremc bir goruntu
Babet
Kısa paça , net.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?