geçen gün üzerimi kırmızı giyerek birçok fotoğraf attım. arkadaşlarımın hepsi üstündeki yakışmamış, sana kırmızı gitmedi diyor. sizce de öyle mi ya

geçen gün üzerimi kırmızı giyerek birçok fotoğraf attım. arkadaşlarımın hepsi üstündeki yakışmamış, sana kırmızı gitmedi diyor. sizce de öyle mi ya

Merhaba kardeşim, senin sosyal medyaya görsel atmana hacet yoktur, görüş beklemeye ise hiç ihtiyacın yoktur. Bilesin.
Mahremim olmayana da yorum yapamıyorum...
Mahremin olmayana baktın ama yorum yapamıyorsun ilginç
@Kürkçüdükkanıxx Soruya giriyor, fikrimi yazıyorum.
Elhamdülillah sosyal medyada profil fotoğrafı paylaşan biri de değilimdir, erkek olmama rağmen.
Ama siz, boy boy resim paylaşıp, sonrasında da benim izahatime ters cevap yazmaya '' çalışıyorsunuz '', yazamıyorsunuz.
Evvela kendinize bakın da toplum içinde bekleyen '' ya işte bu tesettürlüler de böyle '' diyecek olanlara kendinizi malzeme yapmayın.
Fikrinize cevap verilmesini istemediğiniz takdirde yorumları kapatabilirsiniz.
Benim tesettürümü elestirebilecek ya da hakkımda bu yargılara varabilecek biri değilsiniz ki haşa Allah değilsiniz Allah ile kul arasına da girmeyiniz.
Son olarak da yaptığınız yargı bile bir kul hakkıdır bu kadar hassas iseniz sosyal medya da yayınlananlari izlemez harama yaklaşmazsiniz.
@Kürkçüdükkanıxx
Pekala izah edeyim...
Ben Müslümanım, siz de Müslümansınız değil mi? Zira tesettürlüsünüz.
Eğer ki bir mümin toplumda gördüğü usulsüzlüklere ses etmez ise, o vakit ne farkı kalır '' ötekilerden '' ?
Tebliğ nedir, duruş ve safını belli etmek nedir bilir misiniz?
Bizler Efendimiz (SAV)'in ehli sünnetleriyiz. Bu bizim gıpta ile, onur ile, şeref ve kalbi huzur ile tatbik etmemiz gereken sünnetleri işaret eder. Zira sünnet onun üzerinden gelmiştir bizlere. Farzları kitaptan biliriz.
Eğer ki toplum içerisinde olmaması gereken bir durum var ise bunu gören de söylemekle yükümlüdür. Ben sizin kendinize ait yorumunuza gelip de '' kardeşim neden profil resmi yapıyorsunuz, bakınız orada bir sürü din düşmanı var, gelip de sizlere böyle böyle gözle bakmazlar mı?'' demedim ki, siz benim yorumuma geldiniz diye ilettim.
Benim duruma gelince...
Ben bu soruyu paylaşan vatandaşa olması gerekeni yazdım. Tesettürde olması gereken birilerinin fikri değil, ziyneti gizlemek ve O'nun rızası için yaşamaktır.
Bugünün insanların '' nasılsım?'' fikrine başvuranlar, dünün '' moda için '' kapananları değil midir?
Son nokta, mahrem.
Görseldeki kişiyi tanımam bilmem, namahremdir, beni de ilgilendirmez. Hele hele sosyal medyada boy gösterenle hiç ilgilenmem. Son satırım da ona binaendi.
Ben şimdi gizli yaptığım yorumdan çıkıyorum, yorumu da '' gösteriş olmaması '' adına gizlemiştim, tavrım da budur. Ama siz madem böyle bir girizgah yaptınız, son yorumunuzu da yapmış oldunuz, benim de bu son yorumum.
Rica ederim, ben teşekkür ederim...
Neresi yakışmamış anlamadım. Gayet yakışmış güzel olmuşsun bence. Onlar seni senin olmak istediğin gibi değil, olmanı istedikleri halinle sevmek istiyor belki. Tarzın güzel. Çok cool. Tebrik.
Cevap
68Cevap
Bence yakışıyor
Tercihlerimizin baskasinin onayindan gecmesine gerek yok. Baskasi begensin diye degil kendi sectiginiz dogrulari yasamak icin yasayin. hele de hiç tanımadığınız adamların ağızlarının suyunu akita akita yapacakları yorumlara ihtiyacınız olacağını sanmıyorum.
Aslinda yakismis ama basortunle biraz flulamissin. Beyaz renk basortusu olsaydi sanirim daha etkili olabilirdi. Biraz birbirinden bagimsiz renkler kullanarak kombin yapmissin. Kirmizi , tercih edilen diger renklere gore kendini one cikartir. Arkadaslarin biraz haksizlik etmis bence hoş duruyor ama daha farkli zenginlestirebilirdin
Düşünsenize kapalı bir kız erkeklerle dolu kahvehaneye girip "sizce bana kırmızı yakışıyor mu" diyor üstünü göstererek, bu fotoğraf ve yorumlar bana aynen böyle bir olayi anımsattı işte.
Yakışmış ama fazla parlak bir renk o yüzden dikkat çekiyor ve pek hoş değil
Daha mat kırmızı bordo mor olsa çok güzel olurmuş
Bence bu soruyu arkadaşlarınız için değil iltifat almak için sordunuz eğer kör değil aynaya bakiyor olsaydınız sormazdiniz dürüst olun
Arkadaşların aynaya hiç bakmışlar mı acaba hee kırmızı çok güzel yakışmış çiçek gibi kırmızı vede güzel gözlerin etkileyici
Hayır gayette yakışmış, yakışmamış diyen kişi çekememiş
Kırmızı renk yakışmış abla, çevreni değiştirmen lazım
Yakışıyor size 🤫 sesinizi çıkarmayın kıskanıyorlar sizi🙂
Haset bir arkadaş grubun var dikkat et, çok yakışmış senin rengin kırmızı.❤️
Insanların lafina göre mı yasiyacaksin
Kiskamiuorlar
Yakışmış ama genelde açık renkler kolay kolay kimseye yakışmaz
Gayet de yakışıyor. Açık tenlilere daha çok yakıştığı bir gerçek..
Yoo yakışmış
Belki daha solgun durmana neden oluyor olabilir, benzer yorumu aldım
aslinda gayet iyi neden oyle dusunmusler anlayamadim
çok güzel olmuş canlı renk ve stil gayet iyi kırmızı siyah çok şık olmuş
Bence yakışmış
O arkadaşlarına dikkat et kıskanmış olabilirler
Zaten genel olarak kadının kadını kıskanmadığına inanmıyorum
Kumaştan kaynaklı bi renk pırıltısı olmuş o yüzden yakışmıyor diye bilir
Arkadaşın biraz yanmış gibi. Sıcaklardan olabilir tabii
kirmizi gayet yakismis arkadasin bile olsalar ne dediklerini umursama sen begenip, yakistirdiysan olay bitmistir
altına siyah değil de jean giyebilirsin, öyle daha tatlı olacağına eminim. Ayrıca cok tatli olmus🥺🤍
Bence sen dikkat çekmek için bu soruyu sordum erkeklerden iltifat almak için ama hoş değil bence bu tür şeyler.
Çok yakışmış. Bundan sonra yeni bir şey giyecek olursan önce onlara sor, yakışmamış derlerse mutlaka giy 😂
Çok yakışmış
Yakışmamış diyen ne düşünüyor acaba?
Çok güzelsin bu arada
Sen ciddi olamazsın
Sen önce tipine bak sonra gel konuş
Yanlış bakıyormuş sun
Çok doğru bakıyorum 👍
Neyse hiçbir insan çirkin değildir hepimizin özeliği var
Yoo bence çok tatlı olmuşsun şapşal gızz 🤩😃
Bence çok gitmemiş ama kırmızı herkese yakışır tonunu değiştir
Yakışmamış.
Gri renk tonları daha uyumlu dururdu.
Yakismis da nasil arkadaslarin var oyle anlayamadim
Dolaptaki tek kalan sünmüş kapya biber
Yakışmış kıskançlık yapmışlar belli
Çok yakışmış tatlım :)
Gunluk giyim icin cok tercih edilen birsey olmaz bence
Gayet yakışıyor, ona bakma sen 😄
Gayet yakışmış çekemiyordur seni
Gayet yakışmış, kıskanmıştır onlar
üzerine o renk şal olmamış
Yakışmış , kiskanmislar
Kötü değil, gayet iyi
Beyaz tenli olduğun için bütün renkler yakışır.
Sizi nasıl engelleyebilirim.
Bu kombinde kırmızı çok sırıtmış
Kırmızı herkese yakışır
Gayet başarılı bence
Birileri kıskanmış diye yorumladım
Gayet şık, yakısıyor bnce😊
Eski öğretmenime benziyorsun
Bana kırmızıyı çok yakıştırırlar
Kırmızı ve siyah renkler uyumludur yakışmış
Yoo gayet yakışıyor
Yakışmış kırmızı
Kırmızı daima yakışır değilmi merve hanım
Söyle peçetesi benden
Bu sen misin? Gayet hoş ve şık çok yakışmış bence
Ünye size daha çok yakışmış 😊
Evet gerçekten yakışmış
Arkadaslarin I degistirmen gerek
bence yakismis ama baskasini bilmem...
Arkadaşların seni kıskanıyor. Net.
Yioo gayette fıstık gibi olmussun
Gayet yakısıyor kıskanıyorlar seni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?