Aynı arkadaş grubundayız maalesef. O da orada olacak, altımda da topuklu var bu arada krem rengii. Ben beğendim ama fikir almak için soruyorumm sizce güzel mi?
Eski sevgilimle aynı ortamda olacağız. Kaybettiğin kıza dön bir bak istedim kombinim olmuş mu?
Her erkek, kaybettiği kıza dönüp bakacak olsa, bırakmazdı. Kendine anlam yükleme. Etek hoş ancak üst biraz gösterişli gibi duruyor. Siyah kombin seni daha ağır başlı gösterebilir.