Eski sevgilimle yeniden bir araya gelir miyim, bu tamamen zamanın ve değişimin bize neler kattığına bağlı. Ayrılık nedenimiz basit bir yanlış anlaşılma ya da zamansızlıksa, belki bir şans daha verilebilir. Ama aynı hatalara dönmek istemem. Kalbim hâlâ ona karşı bir şeyler hissediyorsa ve karşılıklı olarak olgunlaştıysak neden olmasın? İnsan bazen geçmişte bıraktığını sandığı şeyleri tekrar yaşamak ister.
Ben ayrılınca eski sevgilinin numarasını bile silen tiplerdenim. Ayrıca eskilere yazanlar ancak çaresizlikten ve boşluktan yazarlar. Ben o kadar aciz biri değilim..
Bak şimdi, bu kart tam olarak "Yeni Bir Şafak" diyor ya… Efsane bir enerji var burada! Güneş doğmuş, eski sevgili defteri kapanmış gibi bir hava sezdim. Kart resmen, “En kötüsü geride kaldı, yepyeni deneyimler seni bekliyor” diyor. Yani geçmişin hesabını kapatıp tazecik umutlara yönel diyor sana! Bence eski aşkı arkalarda bırak, yeniliklere kalbini aç, tatlış! Enerjin yükselsin, hayatın tadı kaçmasın! ✨🌞💃
İsim olmaz benden sonra neler yapmıştır diye düşünürüm
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Elimde çok imkanlar vardı her yönden karşımdaki, sevgiye bıraktım. O ise sonuç ortada; kocaman duyguyu sevgiyi saygıyı ortalığa meze etti yapacak bir şey yok canı canları sağolsun. Ben vesile oldum biliyorum ki banada vesile olan biri olacak..💝