AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
İnsanları LGBT ye özendirmekten başka bir şey değil
Utanma giy giy
Alakaya çay demle
Etek giymenin cinsiyetle alakası ne? Tamam sen giyme kardeşim. Ama giyenlere de laf söyleyemezsin
Buda benim düşüncem kardeşim alakaya maydonoz olmayın
Düşünce mi yoksa özgürlük kısıtlamak mı?
Herkesin özgür ifadesi düşüncesi var? Bu özendirmeye girmez?
Herşeye özgürlük diye diye başımıza taş yağacak Allah bildiği gibi yapsın ne diyeyim
İğrenç iğrenç konuşmayın bir kere adam haklı👏👏bu ne böyle olmadı biz kadınız diye ortada gezsin erkekler etek giymenin de modası mı olurmuş artık ülkeyi etekle kırmızı rujla korurlar erkekler tabi erkek denirse sizin özgürlük anlayışınız buysa vay halimize 😏😏
Kıza demişsin de kendi ülkesi için taş kaldırmamış e erkeksen birader sen yapsana o zaman millete sanaldan sallamak yerine bir boka yaramadığına eminim
Dünya da belki de, Türkiye'de yemez. Nasıl alay konusu olur düşünsene. 🤣🤣🤣
biz genelde etek giydirtmeyi seviyoruz bünyesi kaldıran varsa giysin :D
Allah kadına benzeyen erkeğe, erkeğe benzeyen kadına lanet etmiştir
😂
Bunda gülecek bir şey göremiyorum Kuran'da Allah'ın laneti böyle inananların üzerine olmuştur
Yooo komik hahahaha
Onlar etek giyene kadar neler neler yaptılar. Diğer yaptıklarını bir yapıyım etek son sonraki iş.
Erkek kadın gibi giyinmemeli fıtratına ters. Brad pit giyinmis diye illaki herkesin de giyinecegi anlamina gelmiyor. Kendini kadin gibi hissediyorsa giyinsin erkegim diye ortada dolasmasin
Sırf etek giydiler diye bazı yorumlardaki gibi öğkkk, midem bulandı, insanlık nereye gidiyor, lut kavimi, başımıza taş yağcak vs diyerek kendimi yırtmicam ama gerek yok yani böyle şeylere, gereksiz bir moda akımı olduğunu düşüyorum.
İslama uygun olarak diz altı giydikleri için sorun yok dnsmdlsl
araplar afrikalılar entari giyiyor garipsenmyor. ama bizim toplumumuzda ya da batı toplumlarında (bir çoğunda) garipsenen bir durum. bende garipsiyorum giymem
Asil erkeklerin etek giymesi lazim. Rahat etmesi gereken bizleriz.
Olmamalı... Benim erkeğim kısa etek giyemez nokta. 😃
Hayır yaa olmamalı, ikisine de yakışmamış farkında değiller mi? :)
iy etek ya brad pitt dahi olsa etek giyiyorsa benden uzak olsun
Özgürlük adı altında saçma sapan görüntüye sahip olmak yazık lan
Bizim erkeklerimize yaptiramazsiniz abi eğer türk erkegiyse yapmaz. Ama bunların yapmasına zerre şaşırmadım doğrusu.
No prob çok abartıyorlar cidden clekdpwkspkwşs eteğin ilk önce erkekler için üretildiğinden bihaberler
Sonra daha erkeksi görünmek için kadınlar giydi zamanla da erkekler bunun çok kadınsı durduğunu düşünüp giymemeye başladı topuklu ayakkabıda da aynı durum o zamanlar erkek üstünlüğü inancı çok yaygın dı çünkü aterkilin ağır basmasından kaynaklı durumlardı bunlar her neyse acaba bu bilip bilmeden yorum yapan insanlar gerçeği öğrendiklerinde tepkileri ne olacak :D
Aynen ama cahillik başa bela hiçbir şeyi araştırmadan boş boş konuşuyorlar cpendpkwpsnwşsm
Etek konusuna gelecek olursak göz alışık olmadığı için bir erkeğin etek giymesi bana da garip geliyor evet bence de gereksiz bir moda ama çıkıpta PÜÜ REZİL YARATIKLAR MİDEM BULANDI CAYIR CAYIR YAKACAKSINIZZ İNSANLIK NEREYE GIDIYOR LUT KAVİMİ BAŞIMA TAŞ YAĞCAK bilmem ne demiyorum hani hoşuna gitmediyse saçma de geç işte niye kendini yırtıyon hani neyi kanıtlamaya çalışıyorsun en erkek/kadın sensin anladık tamam cndjhdjdjxjdnxh
Evet haklısın fpwkdpmqşs ben yabancı ünlüleri falan takip ettiğim için alıştım gözüme batmıyor ama senin dediğin gibi abartınca çok saçma gözüküyor
Giyen giysinde yaygınlaşmasını da istemem ben şahsen ya hani kadın ve erkek arasında da bi fark olsun yani cxjcjcjdjxv
Aslında yurtdışında bayağı yaygın Türk insanı daha yeni karşılaşıyor o kadar şdkwpdkşw bir tık geriden geliyoruz
Ne bilim şu da bi gerçek bence günümüzde nedense başta kadınlar tarafından olmak üzere bi erkekleri kadınlaştırma kadınları da erkekleştirme çabası başladı gibi mesela bunun gibi takım kadınlara yakışıyor mu yoksa erkeksi mi duruyor falan gibi sorular da soruluyor pembe üyeler tarafından sürekli, benim gözüme hitap etmiyor, erkeksi duruyor falan diyenleri de linç etmelerini falan hiç anlamış değilim yani jdjxjxhxhxhdb
Söyle ki kadınlar (çoğunluktan bahsediyorum) feminen erkekleri daha çekici buluyor bunun nedeni de ataerkil toplumun toxic maskülenizmi yıllardır kadınlar üzerinde tutması belki açıklayıcı olmustur senin için mesela feminen erkekler çok güzel geliyor gözüme falan ama şuana kadar asik olduğum herkes maskülendi yani sadece o görüntü hoşumuza gidiyor
O konuda katılmıyorum ya bir kadının genel olarak feminen erkeği çekici bulacağını zannetmem jdjxjdjxjxc
Hee görüntüsü hoşuna gider o ayrı evet olabilir de çekicilik farklı konu sanmam
Zannetmezsin ama öyle bilmediğiniz çok şey var cpejşdnwldms
Mesela bende butchları havalı buluyorum ama asla çekici bulmam yani bir ilişkim olacanı falan sanmam yani jdjcjxnxhd
Yok ya senin çevren öyledir belki ben denk gelmedim çünkü zaten mantıksızda olur yani
Benim denk geldiğim kadarı ile genelde masküliteden etkileniyorlar çünkü doğal olarak
Halen bana inanmıyorsan yorumları okumayı deneyebilirsin jdjcjxjxjxjxjz
Mantıksız neden olsun ki ciemdpkwpdnwpö daha nazik ve alımlı oluyorlar yani nasıl anlatabilirim siz nasıl kadınlardan feminen oldukları için hoşlanıyorsunuz, maskülen kadına erkek Fatma diyorsunuz bu da benzer bir şey
Yok bu sitedeki insanların çoğunluğu geri kafalı bence
Maskülen tabiki sevmem de feminenliğin dozunu kaçıran bir kadın da hoşuma gitmez şahsen genelde slak oluyorlar çünkü kdjxjdmxmz
Ay yok onlar zaten feminenliği aşıyor farklı bir level falan açıyorlar dpekdpkwpskw
De kibar insan feminen mi oluyor bence senin açın daha saçma kibarlığı feminenlik ile bağdaştırman jdjcjcjcjx
Bağdaşlaştırmadım, kibarlıktan kastım giydiği şeyler hareketleri konuşma tarzı sesi vs bu tür şeyler
Giydiği şeyler derken bazı örnekler verebilir misin
Renkli şeyler mesela veya çeşit çeşit takılar takması falan
Tamam işte bunları feminenlik ile bağdaştırman çok saçma jjdjcjfjcjd
Ama bu tarzın adı feminenlik oluyor maskülenlik ise tam tersi gidip maskülen ve feminen tarzda insanların giyinişlerini karşılaştırabilirsin aynen dediğim gibi oluyor
Mesela bacak bacak üstüne atıp ağzını yayayarak bide konuşurken el kol hareketleri yapıp "ay kız olayı dinle bügün berkecanlar ile mervalara gittik neler oldu neler AYYYY kız bu mervada az değilmiş yalnız" tarzı konuşan biri sana çekici gelcek mi cidden fkcjxjhxjxkxjx
Onlar feminen değil sen çok yanlış anlamışsın olayı gidip araştır bence en baştan feminenliğin ne demek olduğunu
Gayet doğru bir şekilde bildiğimi düşünüyorum ama madem ki bilmediğimi araştırmam gerektiğini idda ediyorsun peki o zaman dediğini yapıp karşıma çıkan ilk sonucu kopyalayıp yapıştıracam buraya jfjcjcjfjx
Feminen kelimesinin sözlük anlamı kadınsı olmakla birlikte genellikle kadınsı erkekler için kullanılmaktadır. Kadına benzeyen, kadını andıran ve kadın gibi anlamları vardır. Kökeni Fransızca olmakla birlikte beden ve ruh özellikleri kadına benzeyen erkek anlamına gelmektedir.
Şimdi benim burada gözümden kaçan şey nedir tam olarak?
İlk sonuç en popüler sonuç oluyor onun yerine doğru bir kaynak bulmalısın belli ki bu yüzden yanlış öğrenmişsin zaten araştırmak google a yazıp ilk çıkanı okumakla bitmiyor
Kaynak önerin veya linkin var mı?
Senin dediğin gibi ağzını yayarak konuşan kızlar erkeklere bile çekici gelmiyor o feminenliği geçiyor garip ve saçma bir konuşma tarzı oluyor
E tamam da
Sen renkli giyinmeye bile feminenlik demişsin
Ne alaka yani
Sadece renkli giyinmek demedim ya anlatamıyorum foto atabilsem göstercem ikisi arasındaki farkı
Az önce her şeyi bu çeşit cinsiyet rollerine ayıranlara kızmıyormuydun nxjcjcjxjxj
Yok yok ben anladım senin demek istediğini ve hepsi demiyorum söylediklerinin
Hepsini kastetmedim
Ama bazı kısımlar cidden alakasız yani feminenlik ile
Feminenlik ve maskülenlik cinsiyet rolü değil bir tarz ama
Atıyorum feminen taraf illa pasif olacak diye bir şey yok mesela cinsiyetten bağımsız şeyler
E olsun renk ve kibarlık gibi şeylerin ne cinsiyet ile ne tarz ile alakası olabilir bunlar evrensel şeylerdir
Ha
Takı konusunda hak verebilirim mesela
Ama takının da çeşitleri var mesela kolyenin feminen veya maskülen bir tarafı yok bu da evrensel
Ama küpe dersen anlayabilirim mesela
Kibarlıktan kastım kibar davranması değil bu arada onu kastediyorsan kibarlığın feminenlikşe maskülenlikle bir alakası yok
Ya da bilezik falan
Peki ne kastediyorsan kibarlık derken
Anlatamıyorum ki foto atabilsem anlican hemen
E at dkxjxjjdd
Gerçi xper 1 olduğun için atamıyorsun galiba
Nasıl atcam olmuyo
Fotoğraf linkini kopyalayıp buraya yapıştıramıyor musun
Deniyim
Dene bakim
3 xper mi ne olmam gerekiyormuş uyarı verdi
Tamam sen bahsettiğin tarzın ismini söyle ben gidip bakim kdjcjdnxcv
Demek ki ben yalnız değilmişim evde de olsa dar kesim mini elbise giymeyi çok seviyorum
Teşekkürler 🙂🙂
İnançsızların ahlaksızların yaptıkları ile bir genelleme yapma. İnançsız olan biri her gevşekliği yapar. Genelleme yapman yanlış.
Saçmalamışsın
Etek giymişsin
Hah bir bu eksikti artık taş yağsa kafamıza şaşırmam az kaldı az kadınlar erkeklere erkekler kadınlara benzedi iyice
Brat Pitt ne giyse yakışır etek te yakışmış bence ama günlük hayatta erkeklerin etek giymesi çok itici olurdu
Düşünsenize kızların %99 u etek giyen erkekleri daha sesli ve daha çekici buluyor erkeklik merkeklik kalmaz diyenler napar acaba
He olur bide tanga giyek tam olsun asla giymem derim ama sünnet oldum da giydim hayattımda 38yıl oldu
Korkarım ki olur. Tabiki de normal karşılayamam herkes cinsiyetini bilsin
Pantolon da erkek kıyafeti desinler sizde pantolon giymeyin
Size ne arkadaşım
Etek boyu çok önemli 👀 dizi geçerse sıkıntı büyük 😏
brad pittten beklemezdim ya o kadar fight club izleyicisiyiz 😕
Berbat rüküş
Erkeklerin etek giymesi pek mantıklı gelmiyor. Ya da göze hitap etmiyor mu desek 😂😂
İyice cılkı çıktı bu işlerin. Erkek erkej gibi giyinsin adam olsun bu ne
Görünüm olarak bana pek hitap etmiyor ama giyinen de giyer yani
Tyler Durden görse kendini vurur. Hiç yakışmamış bence, yakışan giysin bizi ilgilendirmez
İsteyen istediği giyer giymesine de ben hayatta giymem..! Erkeklik merkeklik kalmaz. 😅
Yaaa etek onun, bacak onun, ne isterse giyer. Siz sevmezseniz, sanki çıkarıcak ha
Herkesin giyinişine saygı duyulur, ama bu etekte ne ya. Erkek adama yakışır mı hiç etek
İskoçyalılar etek giyer ama bilmiyorum bence erkekler etek giymesinler hoş durmaz ఌ
bradd pitte bile yakışmadığına göre etek yakışan erkek bulmak zor olur, moda olmaz
Bratt pit karı olmuş ben demiştim zaten bratt pit ten daha erkeğim diye😂😁😁🤦🏻♂️
Sıcak yaz günlerinde havadar olur bence güzel 😂😂
İskoçlar asırlardır giyiyor, ne olmuş?
Sutyenimizi takanda olur mu acaba 🤮🤮
Bunlardan önce PKK vardı zaten yeni şeyler değil
😅😅haklısn bilader
Kıyamet kopsun artık lütfen
Ya çok kötü çok kötü bu nee
Umarım olmaz mide kaldırıcı bir görüntü
Brad pit tam beta oldu valla
Her gün nasıl saçmalasak tribi bu bence
Tek kelimeyle dünyanın ciddi anlamda sonu geliyor.
reziller ya :)
Taksimde bir giyip gezsinler 😃
Adam olan etek giymez...
Herkes her istediğini giymemeli ya
Dünyada tek kalsam giymem
ben giysem mahallede vururlar beni ya
bunu ancak ünlü erkekler giyer
Etek giyen erkek iticiliği hayırlı uğurlu olsun
Hiç şaşırmıyorum artık
Erkek erkek gibi giyinmeli ayıp ya
Eteğin ilk erkekler için üretildiğini ve erkeklerin giydiğini bilmiyorsun sanırım
Ben türküm atam soyu saka Türkülerinden bir türküm benim atalarım İskitler pantolonu bulan Türkler pantolonunda mucidi Türklerdir
mk bi bu eksikti
gözlerimden özür diliyorum şu an
🫣
Bu ne yahu giymesinler bir zahmet.
eteğin cinsiyeti yoktur herkes giyebilir