Kızlar, kapalı bayanların güneş gözlüğü takmaması çok ilgi çekici değil mi?

Çok estetik geliyor bana. Yakışıyor diye düşünüyorum. Art niyetli olarak söylemiyorum bunu. Siz ne düşünüyorsunuz?

Kızlar, kapalı bayanların güneş gözlüğü takmaması çok ilgi çekici değil mi?
Cevapla