Göz estetiğine takılmayıp, kaşını ve bıyığını almayan kadınlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Göz estetiğine takılmayıp, kaşını ve bıyığını almayan kadınlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Göz estetiğine takılmayıp, kaşını ve bıyığını almayan kadınlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bence fazla özgüven isteyen bir durum tebrik ediyorum mükemmel bir yaşam stili.
Göz estetiğine takılmayıp, kaşını ve bıyığını almayan kadınlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla