
Bence fazla özgüven isteyen bir durum tebrik ediyorum mükemmel bir yaşam stili.

Herkesin kendi seçimi ve zevki güzellik göreceli bir kavramdır insan kendini nasıl güzel görüyorsa ve rahat buluyorsa öyle olmalı bence çünkü başkaları için yaşamıyoruz. Benim zevkime hitap etmiyor fakat benim güzellik algıma uymuyor diye buna çirkin diyemem çünkü bir başkasına göre de böyle daha güzel olabilir. Benim güzel bulduğum bir başkasına çirkin gelebilir. Herkes nasıl gözükmek istiyorsa öyle olsun bu kişinin kendinden başka kimseyi ilgilendirmez. Beğenmeyen kendi kaşını bıyığını alsın veya güzellik algısına hitap eden biriyle birlikte olsun. fakat başka görüşlere de saygı duymayı bilmemiz lazım.
Çok itici buluyorum. Hatta görmek dahi istemiyorum. Kadın dediğin her konuda bakımlı ve estetik görünmeli. <3
Kıl tüy gibi şeylerin kadınlarda görünmesine karşıyım. Kadın dediğin kendine özen göstermeli.
Linç yemek istemiyorum ama bana estetik gelmiyor görüntü olarak erkeklerde de kaş olayına tahammül edemem zaten. Ama kimseye de kötü demem ya da beğenmeyen gözlerle bakmam tabi herkesin kendi tercihi
Dinen günah diye aldırmayan kadınlarda var. Herkesin kendine ait değerleri var, inançta bir değerdir. Saygı duyuyorum.
Cevap
9Cevap
Yani ne biliyim alınmasada bir şey kaybettirmiyor sonuçta
Artık bu devirde almayan erkek bile kalmadı ki kadın olsun
Kadın olarak görüyorum. Nasıl görüneceği kendi kararı; tanımlandırmam o yüzden
bıyığım hiç olmadı hayattaki tüm şansımı burda kullanmışım kaşımında kendine hayrı yok
Hiç almadım kaşımı bugüne kadar, gayet normal. Absürt bir durum yok
Bazı hatunlar kaşını aldırmıyor ve çok yakışıyor gerçekten. Ama bıyık bize kalsın be..
Tamam doğallıktan yanayım ama o denlide değil
Nasıl isterlerse öyle ama dik dik çok bakacaklardır bu kesin, beni ilgilendirmez.
Tercih meselesi demekki kendilerini öyle seviyorlar ama bıyık biraz abest
Bıyığım hiç çıkmadı kaşımın ortasıda havaalanı gibi çıksada almazdım zaten
Genelde hepside çok tatlı insanlar oluyor. Çok iyi bir özgüven istiyor ama
Aslında böyle tanıdığım biride var ama kız o haliyle bile güzel ya da bana güzel geliyor.
Aslında bir tercih meselesi herkes almak zorunda değil
Kendiyle barışık yaşayan kadınlara hep saygı duyarım
dünya ahiret bacım hepsi
Kaşını almayan kız dünya ahiret abimdir 😂
Kendi ile barışık yaşamak : mutluluk.
Iyyy pis
İğrenç geliyor bana
Bana göre değil
Tercih
Ben hiç öyle birini görmedim 🤔
Kaş problem değilde bıyık alınmalı
Valla hayat bu kimseyi takmicaksjn
Almasınlar aynen devam
Öyle seviyorlardır birşey söyleyemem
Bence güzel oluyor mis gibi oh😌
Özgürlüğün açıklaması gibi bir soru olmuş
En güzeli valla salla geç
feminist olduğunu
Hoş durmuyor bence
Bence gayet hoş
Bence en iyisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?