AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
66Cevap
işin kötü tarıfı kezban dedikleriniz bile size bakmıyor kardeş.
nerden biliyosun? ilginç sen insan olamassın
e sen kendi ağzınla demiyormusun iticiler, o iticiler bile bakmıyor bizlere, elin rusu polonyalısı imkansız :)
onlar bizim kızlardan daha cok bakarlar rahat ol
Turkiye bir tane ve turklerde oyle onlardaki yardimseverlik misafirperleik hoc bir yerde yokki:-D
ben o konuda ingilizlerden yanayım cok iyi insanlar
Hmm benden yanasin:-D
Bizim erkeklerde dünya yakışıklısı zaten, baksan hepsi arsız bela ama Adriana Lima gibi eş arıyorlar , tuhaf
yav he he
Sacma bence bu önerim. Dünyada ne kızlar var, kapkara kıllı kızları olan. Türkiye bu konuda enaz orta denilebilir, belki ortanın üstü belkide cok guzel. Ama tabikide Bir Norvec degil.
Valla dogru değil bence. Ben farkli ulkede olsam en cirkin kizlar siralamasinin basina yukselirdi bence benjm yuzumden :P
sende ilgi eksikliği var :)
Bul kendine göre birini kim kezban kim degil bosverin şunları yahu hayırlısı :)
bir tarafları kalkık gezmeyi severler bizimkiler :)
Kaynak goster dicem ama g*tunun resmini cekip atarsin diye korkuyorum :)
Cok sacma turk kizlari gayet guzel kezbanda degiller o turk erkeklerinin yakistirmazi sizde krosunuz
kim kıro? :D
Siz krosunuz kim olabilir
kıroyum ama para bende
Amaaan senin parana
Tipi bilmemde diğerlerine göre çekilmezler saçma sapan şeylere trip atıp insanı çileden çıkartıyorlar.
Kezban hakareti yapman yanlıs bir de kezban demek evine sağdık falan diye çevirmişsin lafı
evet öyle kezban hakaret değil sen hakaret olarak algılamıssın aslında ben türk kızlarına hakaret etmiyorum övüyorum
Kezban demek o demek degil lafı cevirdin derken bundan bahsediyordum
o demek değilmi kezban nedemk tamda o demek lafı çevirmedim sizin anlamanıza yardımcı oldum
Yav he
burada yanlıs bır laf soylemeyelım sonunda turk kızı ıle evlılık yapıyoz. hepsı bırer cıcek eşi benzerı yok :P
valla dejenere olmuşsun kardeş sen önce kolundaki dövmeyi sil has bir türk ol örfünü ananeni tanı saygı duy gör bak nasıl tatlı gelecek türk kızları
Anneniz Türk kadını değil herhalde bu kadar rahat konuşuyosunuz
kardeşim sen salakmısın? burada güzellikten bahsediyoruz
Sen salak mısın * ne anladın söylediğimden ben sana başka bir şeyden mi bahsediyorsun dedim
ozaman boş konuşma
Ben dolu konuşuyorumda karşındaki insan boşsa ne anlatsan fayda etmez
git biraz özgüven tazele her kelimeyi üstünmi alırsın sen böyle?
Boş konuşma diyosun üstüne mi alındın diyorsun yok ben yorumu ortaya attın sandım te Allahım git bir pencere altından falan geç bir saksı daha ye belki kafan yerine gelir
yorumdan değil sorudan bahsediyorum off off
Sana off off ya :( ben kendi üzerime alınmadım senin en yakınında olan Türk kadını annen onun üzerine alındım
ozaman kes zırvalamayı
Ok.
aynen hem çok şımarıklar hemde güzel degiller. örnek rus kızları güzel ve samimi şımarıklık yok sıcakkanlılık var
aynen ama şöyle bir durum var rusyada kızlar yogunluklu türkiyede bir kızın peşine 50 tane erkek var kız ne yapsın ister istemez ilgilenmiyo bende olsam bende öyle olurdum ama rusyada öyle değilki kızlar erkek bulamıyolar rus bir kıza iki güzel söz söylee anında senin cunku daha onceden pek duymadıgı için hosuna gidiyo ama türk kızı öyle değilki her erkek biyeden saldrıyo ataki yapıyolar * :D
o zaman rusyaya gitmek lazım güzel birini bulup evlenirsin hemen :D
ruslar türkiyeye gelmenin peşinde zaten soguktan kacıyolar
Bizim erkeklerimiz abaza olduğu için
Yani herkes layığını bulur
kızların mesafeli davranıslarından bahsediyosan geçerli bir cevap ama benim bahsettiğimle seninkisi cok farklı ayrı sularda yüzüyoruz dostum
yok sen kızlara cirkin ve kezban dıyosun ya
Erkeklerimizde beyinsiz abaza okuz cırkınız
Bu kızlar bu erkekleri hakediyor...
tezpihle arsız bela dinlemeyi bıraktıkları anda bir şans verebilirm Türk kızlarına
Bende çok yabancı kız gördüm özellikle Rus olarak. Fakat hiç bir fark göremedim neden acaba bakan gözlerden kaynaklı olmasın o :D
kesin olan yaptıkları triplerle guzellikleri orantılı degil
cok dogru
Tam okumadim ama onlar secilmisti ya hatta portekizli kadinlardi sanirim :D
ney seçilmiş?
Çirkin veya iticiydi
Genelleme yapmak yanlış diye düşünüyorum. Önce bir üslubunu düzeltmelisin :)
ben yapmadım genellemeyi onlar yapmıslar ben genelleme yapmam cok güzel türk kızlarımız var ama onlar istisna
Her milletin çirkini ve güzeli vardır bence. Genelleme yapmak doğru olmaz.
Aynı fikirdeyim
Tesekkürler..
bizimkilerr biraz fazla ama
Olsun. Allahın yarattıgı kula cirkin demiyelim yinede :)))
Ayyy onu diyen var ya bildiğin halt etmiş :/ çok pis bozuldum ya laaa
neren bozuldu yedek parça değiştiriyoz ucuz yollu
Senin parçalar para etmez ama dikkat et hurdaya cikarmasinlar
Sende taksi durağının önüne geçç dövmeni gere gere milletin karısına kızına bak emi :) Mahmutçuğum
bu kezban olayı sadece türkiyede var zaten ahahha :Dd: d: . D:D:D:D. D:d:d:d:d:
Duyduklamrımıza göre yabancılarda idare edebiliyormuş
Al tipe bak hıamınaaa :)))
images.habervitrini.com/.../zenci-kadin.jpg
ırkçılık yapma istersen
kesinlikle doğrudur.
üstelik isviçreli bilim adamları onaylamıştır.
Ne kezbani yaa iyiki bunu ogrenmisiniz.. turk kızları gibisi var mı bee
Türk kızlarını hiç pohpohlayamam çoğunluk için konusuyorum genelleme değil güzeller ama kezban ruhlular anasini satiyim
Türk kızları iyidir dostum anlayışlidir sabirlidir eşine sadiktir vefalidir boş geçin rusu falan
Sanırsın biscolata erkeği allaamın kekosu
yaşıma göre gayette yakışıklıyım kaslıyım amerikan futbolu oynuyorum bencede türkiyedeki kızlar geri diğer ülkedeki kızlara göre
ne güldüm yaw şu sigara mevzuuna
Katirana eksen olurmu seker cinsini s... Cinsine ceker. Turk kizlryla ugrasmktan vazgecinn :)
olmaz onlarla ugraşmassam kimle ugrasıcam?
Yavas yavas türkiyedeki türk erkeklerimizden sogmaya basladim :o
Tr de erkek varmıydı :)
neden?
Bizi hep tersliyorsunuz
Bir çok ülkede bulunduğum için şunu söyleyebilirim.. kesinlikle yanılıyorsun :)
Annenn yabancımıydı kanks? :)
ahh şu anlama kapasiteniz
Tabii yaa. Peki sordugun soruyla, güncellemen arasindaki çeliskiye ne demeli ? :D
kezban kelimesinin anlamını söyledim ve baştan beri yorumlarda söylüyorum evlenirsem zaten türk kızıyla evlenirim diye bir çelişki yok yane siz yanlıs anlıyonuz
Öylemiymiş hımmm... :P
Tr de önce adam gibi erkk bulalım da
adam gibi derken?
Kendi milletinin evlatlarını böyle nitelendirme.
Kim demis onu be kurban olsunlar bize
sana ben kurban olurum ufaklık
Seninde tipinin pek düzgün olduğu söylenemez..
yoo ben gayet yakısıklı bir erkeğim hem tipsiz olsamda bu bişeyi değiştirmez
Tamam sen büyük sün
Erkeklerimiz neden hanzo?
valla bilmiyorum ben burada kendi soruma cevap arıyorum :)
Cevabı yok.
hayır var ama kimse bu cevabı veremiyo. bizim meshebimize görgümüze aykırı olan şeyler biz müslümanız türk kızlarının suanki hali bile bizim terbiyemize kitabımıza aykırı bir kız bir erkeği cezbedemez çoğu günahın başlı sebebi kızlar bir kızın kendini taşıyabilmesi lazım ve türk kızlarının cogu bunu yapabiliyo eğer onlarda yabancı kızlar gibi olsalardı giyinselerdi erkekleri aşırı cezbedicek kadar kendilerine baksalardı bizim müslüman olmamızın bir anlamı kalmazdı tabi bunu türk kızlarının kimisi kendi gönlü elvermediği için yapmıyo kimisi ailesinin yanında yapamıyo iştecevabı bu ve bu yüzden türk kızları diğer kızlar kadar ilgi çekici değil ve iyikide değil.
O zaman kezban demenin mantığı ne? Kendi örfüne adetine uyunca kezban mı oluyosun. Kullandığın kelimeye dikkat et.
keşke kezban kelimesinin gerçek anlamına bakıp öyle yapsaydın bu yorumu :)
İnsanların kelimeyi kullanış şekilleri önemlidir. Kezban olgusu diye bişi oluşturdunuz iz erkekler. O anlamda kullanılıyor genelde.
önyargıların biraz arkanda kalsın ozaman
Önyargı yok, daha ne sorduğunu bilmiyosun. Sorunu tekrar oku bence. İyi sabahlar.
gayet iyi biiliyorum neyse bii ara denk gelirsek anlatırım sanada iyi sabahlar
türk erkeği, ırkından olanı sev!
davul bile dengi dengine demişler :D
çok komiksin :D gülün arkadaşımıza :D
saol canım sende öyle
l*n dandik senin anan bacın rusmu
l*n gevşek sanane seninne zoruna gidiyo?
l*n hırsız sen kimsin turk yargılıyosun
ben türküm kendi ülkemin insanını yargılıyorum hayırdır sen niye üstüne alınıyosun kızda değilsin?
Senin de annen bir kezbandi yavrum.
benim annemden sanane seninde annen kezban sen daha da kezbansın
Bu soru reyting rekorları kırar
soru değilde kızların yorumları evet :D
Gözlerim turk kizlarindan başkasini gormuyo ki
İtici ve cirkin olmakla gurur duyuyorumm
...
Evet kezbaniz ve kezbanlardan uzak dur sende:D
ben kezban seviyorum :D
Toplu intihar ediyoz kızlar hadi
yapmayın etmeyin sonra biz ne yapıcaz sizsiz?
Abartmayın çirkin kız yoktur az votka vardır :(
Çok fena keklemişsin :DDD
herkez senin gibi özgüvenli olsa atlamasa herşeye şu an burada g*t olucaktım :D
Haha :D Marjinallik iyidir. Bana nasip oldu :D
Annen de öyle demek ki
sanane benim annemden agzımı bozdurma benim geri zekalı zoruna giden ne üstüne alınma ozaman
Farkettiysen annene kötü laf diyen sensin , bana göre Türk kadınları fedakar ve güzel. Sen kendi görüşünü belirttim zaten
Türk kizi candir olm can :D
Kardeşim dünyanın en güzel kızları Türk kızlarıdır
Allah yardimcn olsun seninde isin zor
Senin anan cirkin mi?
senin anan güzelmi?
güzel olmasa ben yakısıklı olmazdim.
Kezbanlara denk gelmişsindir belki de.
salak bir kızla cıkmam ben diğer insanların görüşlerini yansıttım birde dısardan bakıp kıyaslama yaptım diyelim
İyi.