Dünyanın hiç bir ülkesinin kızları türk kızları kadar itici ve çirkin değilmiş?

sizce ne kadar normal ben cok yabancı kız gördüm bence sonuna kadar normal bizim kızlarımızın coğu neden kezban?
Güncellemeler
+1 yıl
ne güldüm be şimdi rahat rahat uyurum :D kezban demek evine sagdık kocasına balı bir daireyi tek basına idare edebilen kadın demek türk kızları birtanecik bide herşeye atlamasalarr :)
Güncellemeler
+1 yıl
yeterr yoruldum 20 kişiye birden cevap yetiştirmekten tamam siz haklısınız
Dünyanın hiç bir ülkesinin kızları türk kızları kadar itici ve çirkin değilmiş?
Cevapla