Moda & Stil Pileli tenisçi eteklerini nasıl buluyorsun, kombinlerde kullanır mısın? QueenOfTheFashion Takip Et FenomenXper 6 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 14 Yapay Zekaya Sor Şu pileli eteklere bayılıyorum. Ben de beyazı var, pembesini almak istiyorum. Pileli tenisçi eteklerini nasıl buluyorsun, kombinlerde kullanır mısın? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Moda & Stil konusunda 31,9b cevap paylaştı. Bence harika 0 0 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Moda & Stil konusunda 697 cevap paylaştı. baya güzel etek ama olduğum yerde maalesef giyilemez 3 3 Yorumla thecutewitch +1 yıl uygun ortam olması lazım giyinebilmem için Yorumla QueenOfTheFashion +1 yıl tabii, ben de şehir içinde çok tercih etmiyoru. yazlık yerlerde daha rahat ederiz. Yorumla thecutewitch +1 yıl aynen öyle Yorumla
Irresistibleart Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 97% +1 yıl Siyahini kışın uzun çizme deri ceketle kombinliyorum yazın standart crop olmaz bunun üstüne salaş tshirt 1 0 Yorumla
Sanalsevapp Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Çok beğeniyorum özellikle bacak boyu uzun olanlara çok yakışıyor 2 0 Yorumla
gulsuberenkolsuz Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 77% +1 yıl Çok güzeller ama etek giymiyorum ama eğer etek gitseydim dolabın bunlarla dolu olurdu 0 0 Yorumla
Bt74ever Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Etek sevmiyorum ben. Ama güzel olduğunu da düşünüyorum. 0 0 Yorumla
MavimsiTurnusol Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 88% +1 yıl Bence cok güzel bi etek ben bayılıyorum kombin yapması da cok ayrı güzel geliyo bana 🥰 0 0 Yorumla
uyeismikullandimda Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Fotoğraftaki tenis eteği değil gördüğüm kadarıyla ama evet çok güzel duruyor ve fotoğrafta da çok güzel durmuş maşallah 0 2 Yorumla QueenOfTheFashion +1 yıl tenis eteği değildir muhakkak ama bu tarz eteklere tenis eteği deniyor diye biliyorum. teniste giyildiği için değil de tenisçilerin giydiğine benziyor diye öyle deniyor. Yorumla uyeismikullandimda +1 yıl Yok biliyorum zaten kötü amaçla söylemedim yanlış anladıysam pardon Yorumla
biryıkıkinsan Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Boyum uzun olduğu için giymiyorum 2 1 Yorumla CemMaksim36 +1 yıl Fark etmez açıkcası Yorumla
pieta5 Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 90% +1 yıl Seksi duruyor 0 1 Yorumla QueenOfTheFashion +1 yıl katılıyorum, çok hoş Yorumla
porifldekibendeğilim Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Güzel görünüyor ama hiç kullanmadım 0 1 Yorumla QueenOfTheFashion +1 yıl tavsiye ederim çok tatlı duruyor Yorumla
kristal_kalp Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 88% +1 yıl Bende de siyahı var. Çok severek giyiyorum. 1 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl acaip beğeniyorum hatta almak istiyorum 1 0 Yorumla
Ultra_Phoenix Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Moda & Stil konusunda 1,5b cevap paylaştı. Eh fena değil. 0 0 Yorumla
Seveceksin85 Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 70% +1 yıl Moda & Stil konusunda 476 cevap paylaştı. Seksi ve çekici duruyor 0 0 Yorumla
Hayalim_o Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 79% +1 yıl İlah mısın silah mısın 😄 0 2 Yorumla mehmutelbey +1 yıl Gözünle kızı hadi ordan bro Yorumla mehmutelbey +1 yıl Gözünle kızı sktn Yorumla
Sadbut_true Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Moda & Stil konusunda 395 cevap paylaştı. Şimdi site tenis aşığı dolar 0 0 Yorumla
benbircezveyim Takip Et Guru Yaş: 42 +1 yıl Moda & Stil konusunda 418 cevap paylaştı. anlaşılan sizde pembe bir tutku 0 0 Yorumla
Ygmrkpln Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl Moda & Stil konusunda 4,1b cevap paylaştı. Evet arada kullaniyorum 0 0 Yorumla
NeganLucille Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Çok güzel ya 3 1 Yorumla Yunuskaandemirr +1 yıl Sana çok yakışır Yorumla
kalbimbinparça Takip Et Yoda Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Çirkinler kullanmam 1 1 Yorumla QueenOfTheFashion +1 yıl çok da değil be Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Bence harika
baya güzel etek ama olduğum yerde maalesef giyilemez
uygun ortam olması lazım giyinebilmem için
tabii, ben de şehir içinde çok tercih etmiyoru. yazlık yerlerde daha rahat ederiz.
aynen öyle
Siyahini kışın uzun çizme deri ceketle kombinliyorum yazın standart crop olmaz bunun üstüne salaş tshirt
Çok beğeniyorum özellikle bacak boyu uzun olanlara çok yakışıyor
Çok güzeller ama etek giymiyorum ama eğer etek gitseydim dolabın bunlarla dolu olurdu
Etek sevmiyorum ben. Ama güzel olduğunu da düşünüyorum.
Bence cok güzel bi etek ben bayılıyorum kombin yapması da cok ayrı güzel geliyo bana 🥰
Fotoğraftaki tenis eteği değil gördüğüm kadarıyla ama evet çok güzel duruyor ve fotoğrafta da çok güzel durmuş maşallah
tenis eteği değildir muhakkak ama bu tarz eteklere tenis eteği deniyor diye biliyorum. teniste giyildiği için değil de tenisçilerin giydiğine benziyor diye öyle deniyor.
Yok biliyorum zaten kötü amaçla söylemedim yanlış anladıysam pardon
Ben de çok kullanırım
Boyum uzun olduğu için giymiyorum
Fark etmez açıkcası
Seksi duruyor
katılıyorum, çok hoş
Güzel görünüyor ama hiç kullanmadım
tavsiye ederim çok tatlı duruyor
Hoş ve güzeller, kullanırım
Sıradan oturması bile zor olur
Bende de siyahı var. Çok severek giyiyorum.
fantezi eteği bence 😲
acaip beğeniyorum hatta almak istiyorum
Çok güzel ve ço kseks gösterir
Eh fena değil.
Seksi ve fantezilere uygun😜
Seksi ve çekici duruyor
Böyle fizik varsa seviyoruz tabi ki
İlah mısın silah mısın 😄
Gözünle kızı hadi ordan bro
Gözünle kızı sktn
Şimdi site tenis aşığı dolar
çok hoş ve rahat olsa gerek
Hoş gözüküyor.
anlaşılan sizde pembe bir tutku
Evet arada kullaniyorum
göbeği açık tişörtlerle çok seksi olur
hoş durmuş yakışmış sana
Çok güzel ya
Sana çok yakışır
Çirkinler kullanmam
çok da değil be
Hayır
guzel ama kullanmam
Bir giy göreyim
harika, kullanırım
Yakışana her şey olur yakışmış
Yakışıyor bence ıyı yanı
Bence fazlasıyla yakışıyor kadınlara.
Seksi duruyor, ne yalana gerek yok
Çok güzel ya severim
Çok tatlı oluyor
çok seksi
çok yakışmış
Çook çekici
cok guzel
Etkileyici buluyorum