18 yaşındayım ama büyük gösteren biriyim
Her giydiğimi yakıştırıyorum kendime, orası ayrı ama kafamı karıştıran nokta şu;
Mesela bir erkek düşünün. Bir gün siyah takım elbise üstüne kaban giymiş ayağında parlak kundura,
Ertesi günü beyaz spor ayakkabı gri eşofman bu niye böyle bea der misiniz?
Etrafımdaki insanlar çok yargılıyor.
Bizim ağır abiye ne oldu? Tarzı sorular rahatsız etmeye başladı...
Tanıdığınız biri böyle sürekli farklı tarzda takılsa tepkiniz ve görüşünüz ne olur?
Her giydiğimi yakıştırıyorum kendime, orası ayrı ama kafamı karıştıran nokta şu;
Mesela bir erkek düşünün. Bir gün siyah takım elbise üstüne kaban giymiş ayağında parlak kundura,
Ertesi günü beyaz spor ayakkabı gri eşofman bu niye böyle bea der misiniz?
Etrafımdaki insanlar çok yargılıyor.
Bizim ağır abiye ne oldu? Tarzı sorular rahatsız etmeye başladı...
Tanıdığınız biri böyle sürekli farklı tarzda takılsa tepkiniz ve görüşünüz ne olur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Yoo ne alaka ben hiç takmam, bir gün eşofman cropla gidiyorsam bir gün askılı elbiseyle giderim diğer gün kafam eser metallica baskılı tişörtle şort giyerim hiç takılmam
Katılıyorum da sert duruyorum diye yadırganıyom sanırım
Demem