Bu soruya dürüstçe yanıt verebilecek biri çıkar mı? Eğer bunu gerçekten yapıyorlarsa ki bu iğrenç bir şey.
Neden?
Neden?


Olabilir yıpranmasin diye ama sütyen yıkamak için özel torbalar var
Cevap
3Cevap
Hic öyle bir şey duymamıştım. Maksimum 2 defa giyerim bir sütyeni. Ancak 4 saatten fazla kaldıysa üzerimde ayni gün yıkarım
Artık olmuyorsa da olur hayat çok pahalı. Az terleyen yapıdaysa çok sıkıntı olmaz.
Evet, doğru. Ben de nadir yıkarım sevdiklerimi
Hangi aptal söyledi sana bunu?
ne alaka be
Tam tersi değil miydi o ya?
En sevdiklerini sık giydiklerine göre tam tersi nasıl oluyor?
Çamaşır kurutma makinesi 1958 yılında kullanılmaya başlandı :)
İhtimallerden bahsetmiyoruz burada. Kadınların bunu gerçekten yaptıklarından bahsediyoruz. Varsayımlarla sormadık bu soruyu..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar