yani insan tanga giydigini ailesi görsun bilsin istemiyor, hele ki 14-15 yaslarindayken. ben yeni yeni ayni kirli sepetine atmaya basladim, 2 sene öncesine kadar sakliyordum giydigimi. orta okul 8 de basladim
harika :) evet zaten bisey denilecek bir durum yok bunda, tanga giymek cok dogal. ben de sadece cekiniyordum, ne kadar sadece bir ic camasiri da olsa tanga giydigimi belli etmemeye calisiyordum. ama zaten okul uniformamiz pantolonluydu, tanganin izi pantolon dar oldugu iicn belli oluyormus arkadaslarim hemen görmuslerdi. sizin okulda nasildi?
Kızlar Ne Diyor
Yo anasınıfında giyiyodunuz a. g
ortaokulun sonlarina dogru ideal zamanlar bence
ortaokuldayken giymeye başlamıştım ilk
Tabi o zamanlarda başlar zaten genelde
Hayır olmadı
Evett
ortaokul da mi lise de mi? ve ailenden gizlemen zor olmuyormuydu?
Aileden neden gizliyim
Lisede
yani insan tanga giydigini ailesi görsun bilsin istemiyor, hele ki 14-15 yaslarindayken. ben yeni yeni ayni kirli sepetine atmaya basladim, 2 sene öncesine kadar sakliyordum giydigimi. orta okul 8 de basladim
Yok ya bir şey demiyorlar zaten öyle rahat ettiğim için giyiyorum
harika :) evet zaten bisey denilecek bir durum yok bunda, tanga giymek cok dogal. ben de sadece cekiniyordum, ne kadar sadece bir ic camasiri da olsa tanga giydigimi belli etmemeye calisiyordum. ama zaten okul uniformamiz pantolonluydu, tanganin izi pantolon dar oldugu iicn belli oluyormus arkadaslarim hemen görmuslerdi. sizin okulda nasildi?