Beyaz t-shirt altına siyah sütyen giymenin ayıp bir tarafı var mı?

açıkçası çok da tın diyip giyiyorum. beyaz sütyen demeyin daha da iğrenç duruyor. zaten sütyen can yakıyor bir de görünmesin diye uğraşacak değilim. ama ne düşünüyorsunuz merak ettim. bunun ayıp bir tarafı var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
pembe giymeye karar verdim. sağ olun
Beyaz t-shirt altına siyah sütyen giymenin ayıp bir tarafı var mı?
Cevapla