AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
Üniversiteye gidiyorsun. Ne giyindiğin kimseyi ilgilendirmez. Normalde nasıl giyiniyorsan rahat ediyorsan öyle giyin. Kim ne der diye düşünerek hareket edersen hem kişiliğini hem de özgünlüğünü kaybedersin.
Gereksiz takılmalar zaten başlayınca böyle şeyler aklına bile gelmeyecek kendinde fazlasıyla bi değişim olacak üniversitede
Üniversite podyum değil zaten 😄 t-shirt pantolon iyi
Podyuma mı çıkıyorsunuz okumaya mı gidiyorsunuz?
Giy kotunu git işte...
Kot pantolon ve tişörtle git bisi olmaz kimse bir şey diyemez 🙂💙
Bende senin gibiyim knk illaki vardır üniversitede öyle kişiler
Giy istedigini orada kimse kimseye karismaz her tarzda giyinen var gotiği olur bohemi olur hippysi olur klasigi olur o yüzden fazla takilma derslerine calis sen
Giyersin giyersin. Hatta öyle bie duruma gelirsin ki hiçbir şey giymezsin 😂
Bende böyleyim ne var bunda kocişim olduğunda ilerde onun yanında suslenirim disardakiler kimmiş fissss
Devlet ünilerinde gayet normal giyinimli insanlar oluyor ya , çık meydanlara aynı oradakiler gibi , ama özelse allah kolaylık versin...🙂
Knk devlet ünilerinde dediğin gibi zaten çoğu kot tişört falan ama özele gideceksen söyleyeyim süs köpeği gibi hepsi
nereden biliyon kanka
Çoğu üniversiteye arkadaşlarım olduğu için gittim devlette çoğu kişi özensi istisnalarda var ama özelde çoğu abartılı
ama burslularda var
E çoğu burssuz ama🙂 yani özelde 10 kızdan 8 i özenli devlette 10 kızdan 2 si falan
nasıl bir duygu üniversiteye gitmek beni gibi mezun kalanlara acıyor musun?
Nalaka knk ya sen çalışmaya bak kazanırsın gözlemlediğim kadarıyla çokta bi olayı yok gibi herkes işine bakıyo
Niye üniversitede herkes oylemi giyiyor sen uniye gidip kişiliğinden odun mu verceksin
Çok haklısın valla+1
Teşekkür ederim gerçekler
Çoğu kız açık giyinir üniversitede ama normal giyinenler de var. Sen kendini bozma aynı giyinmeye devam et
Bunun için kendini kasmana gerek yok bence ilk gün aynı şekline git kot tişört sonra zaten 1 hafta da ayak uydurursun ortama
İçinden ne giymek geliyorsa onu giy onu yaşa. Kimsenin seni yönlendirmesine ihtiyacın yok lakin İnsan kendine yakışanı giymeli
KS de gördüğüm en saçma soru. Ne alaka sırıtmak çok cringesin
Kesin bir erkek hesabıdır
Benmi?
Yok soruyu soran kişi
Üniversitedekiler ne giyiyormuş acaba…ne giyersen giy kime ne😂
Bişey olmaz nolcak istediğin her kıyafeti giyebilirsin
Siz üniversiteyi nasıl bir şey zannediyorsunuz utanmasam pijama terlik gideceğim
hiçbir şey zannettiğimiz yok. Ama genelde üniversiteye gidenler açılıp saçılıyor. Senin gibi olanlarda olabilir..
Ee? Kimse açık giyinmek zorunda değil. Istenirse tarz değişikliği de yapılabilir. Açık giyinmek mecburiyetindeymiş gibi hissetmiş ki sormuş. Senin genele yormani açıkça umursamıyorum fikrimi belirttim
😂😂O yüzden görüşüme geri yorum yaptın öyle mi? Okey tamam
Yanlış lanse etmeni düzelttim ;)
Okey zeki kız :)
Bence şimdiden alıp bunları giuerek alışmaya başlamalısın
Bende senin gibiydim bir arkadaşım beni de kendine benzetti şu an elbise Crop her şey giyiyorum
nasıl bir arkadaştı?
Nasıl kafalar yaşıyorsunuz
Niye oyle dedin ki şimdi
Türbanlı insanlarda üniversiteye gidiyor sırıtmazsın
Ama ben türbanlı da degilim ki
Tamam nolmuş, senin gibi insanlar da var
Sen nerden biliyorsun hangi universitedesin hangi bolum
Bu kafayla boş ver üniyi sen ya
Zamanla öğreniyorsun diğer şeyler giymeyi
Amacın okumak ise yeterli
Ben de giymiyorum hiç tuhaf karşılayan olmadı.
Unidede kot t shirt. Giyemezsin diye kural mi var
Üniversite yi giyinme olarak mi görüyorsunuz ondan sonra işsizlik var diye intihar edersiniz
Ne kadar berbat bir yorum
Siz ne yazdığınızın farkında olabilecek kadar tahsilli misiniz acaba? 😂 bu nedir Allah aşkına 😅😃
Üniversite eşittir dekolte giyme yeri demek mi soruya gel sen. İnsanların okumuş insanlara veya okuyan insanlara bakış açısını sövdurmeyin. Terbiyenle temiz giy git hocani dinle. Ya da hicbi bok yapma.
size kısmen katılıyorum, üniversite bilime açılan kapıdır ve iyi değerlendirmek gerekir tabikide giyime dikkat etmek gerekir bende sıradan giyimli olmalarından yanayım sonuçta ne amaç uğruna oraya gidildiği belli
Bişi Olmaz Benim Tarzda Öyle Alta Köt Üste Tisört
Tarzını değiştir aşko
yeditepeyse evet fsm ise hayır. mesela yani
Nasıl istiyorsan öyle giyin
İstediğin gibi giyin fark etmez
Ben eşofmanla gidiyorum ya😂
Niye siritacaksin orası defile yeri değil zaten
Defileye değil okumaya gidiyorsunuz
Nasıl kendini rahat hissediyorsan onu giy
S. Git nereye gidiyorsan;)
Bence sen gitme ihtiyacın yok zaten
Dur hele daha sınava girmedik önce o geçsin.
3-4 tane tanga alman lazım. Gerekli olucak 👌
kot pantolon dışında etek ve tayt kalıyor taytı da koca karı donuyla giyicek değil 🤢 Etekte gene transparanlı bişiler olur ise gene 🤢
üniversite çıplaklık merkezi değil. OKUL...
Bence siz üstü etek cool durur
Sen sanatçımısın
Ya ne alaka ne alaka
Yok ya, bir t-shirt bir kot giy hiç kötü durmaz.
Niye bu kadar takiyosunki
Ee üniversiteye gidince giymek zorunda mısın
Ben eşofmanla bile gidiyorum rahat takıl
Kendin ol yaw , kasma
Farklı şeyler giyeceksin.
Puahshah ne
@senaçakr4838 Yeterince açık :D
Emir verir gibi konuşman ve açık olduğunun farkındayım böyle konuşmana takıldımmmm
@senaçakr4838 Yanlış anlamışsın o zaman. Öneri mahiyetinde yazmıştım.
Zevkine kalmış
Tayt giy
Eşofmanla takıl
Gördüklerini giyecen
Tarz değisir
etek giy kanka