AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
155Cevap
arkadakileri paintten mi yaptın kanka güzel olmus :D
Aynen burun kaslae ve gozlerin resmden mi bilmiyorum tavuk gözü gbi çıkmış :D yani güzel deilsn
akraba evliliği olmamalı yoksa bu kadar çirkinlik olmaması lazımdı şaka tabi gayet iyisiniz ben beğendim kardeş ;)
valla fotoğrafa baktım dedim bu 18 yaş, sonra profilinde 25-29 yazıyor dedim bunlardan birisi yanlış ama hangisi :)
dert etdiğin şeye bak yok burnum kalkık yok kaşlarımı sevmiyorum ne güzel kızsın işte...
çok tesekkur ederim ama her insanın sevmediği kusurları vardır ya öyle yani benimkilerde :)
hep herkeze sordun sende bana cevap ver kardeşim ben nasılım peki o zman profil resmime tıkla çıkar resmim.
çocuksun daha yüzün bile tam oturmamış neyin güzelliğindesin
kafam iyi sitedeki herkes paris hilton. içen benim güzelleşen siz
velekim güzelsin diyelimki çirkinsin neye yarıyacakki bu
Cok farkli bir guzeligin var degisik. Hic bir irka benzemiyorsun kendine ozelmis gibi.
bence Asıl soru ben insanmıyım uzaylımı olmalı ne biçim bir foto bu gözler lensmi :D
Foto bir garip ya:s gercekte boyleyse degilsin tabi ki.. Ama foto hataliysa bisey diyemem
Kardeşim bu fotodan güzel mi? Çirkin mi? olduguna karar veremedim valla
bak canım ilk önce yaşın daha çok küçük çocuk denecek yaştasın ilk önce biraz daha gelişmeyi bekle yüz hatların otursun daha çok degişirsin, şimdiden bunları takma dert etme
Peki tamam ama yaşım daha küçük değil 19 küçük mü :) Neyse yorumunuz için tesekkurler :)
bence daha küçüksün asla 19 olamazsın herşeyine idaya girerim
evet aynen öyle bir gizli kullanıcıyla yaşımın doğru olup olmadığı için iddiaya giricem.. komiksin. seni inandırmak zorunda değilim ayrıca sen benim yaşımı sorgulayacağına gizliden çıksaydın ya
tamam boşver 29 sun hatta
aynen evet şimdi bas
Allah askina bu resme naptin sen Sağ gözun eyilmis sanki
Ego tatmini kim gercekci konusmak gerekse beğendim ki tipi degilsim ama cirkinde degilsin
Gözlerinle saçların çok uyumlu ilerki yaşlarında bu avantajını kullanırsın.
yüzün oturmamış çocuk gibisin ilerlde güzel olursun belki
bence değilsin:). ayrıca photoshop yok evet olan şey photoshop olamayacak kadar garip bişey :D
باللغة العربية المقد nazar değmesin diye :) maşallah güzel kizsin..
Evet güzelsin ayrica oldugundan daha küçük gosteriyorsun.
ukalasın bence ne gerek varkı cırkın olsan ne güzel olsan ne ne anlarsınız kı...
Değilsin, burundan heralde. Ya da yandan çekmişşin ondan.
Efekt var gibi profil resminde gözlerinin rengi çok koyu bize attığın fotoğrafta daha açık
Baska fotograf yok mu? Bu fotografta sıkınti var sanirim
shop yapmışsın balık efekti mi ne deniyor saka mısın sen
Yüz yapında bir gariplik var sanki. shoplanmiş gibi.
ne çok iyi ne çok kötü yan normal startlardasın yani hepimiz öyleyiz :D
Bana göre her insan güzeldir insan olduğu sürece. :)
normal bir foto koy bu fotoda bir gariplik var kaymış ama güzelsin :)
Çok güzel değilsin ama çirkinde değilsin orta şeker işte bir kusurun yok
Keske sopla burnunu kucultup gozlerini buyutmeseydin.
çok güzelsiniz bu güzelliğiniz karşısında benim gibi biri ayaklarınıza kapanmadan duramaz
Hiç 25 29 yaş aralığı sorusu gibi değil. .
Zaten 25-29 yasında degilim kayıt olurken dogum tarihimi yanlıs girmisim ve malesef boyle kaldı hicbir sekilde duzeltilemiyor, 19 yasındayım
Guzellik nedir kibir gun toprak olup gidicek kalbin guzel olsun
burunla oynanmış , orjinalini atsan söyleyebilirz
Gözlerin cymera programıyla büyütülmüş gibi :s
Burnunda ve gozlerinde shop var bariz belli
yuzumde shop yok evet burnum tuhaf ve ben bunu zaten kabul ediyorum 2-3 yıl sonra estetik yaptırıcam ve shop yapmadıgıma dair sizi inandırmak zorunda değilim neye inanmak istiyorsanız ona inanın ama ben başkaları gibi yüzümü shoplayıp burada güzel miyim? havaları atıcak biri değilim
Bu bize ironi mi yapti şimdi :o
itici birr tıpın var.. ? samımı soyluyorum
Bismillahirrahmanirrahim.
Biryerler kaymış gibi ama maalesef 10 üzerinden 3
Sen hiç aynaya bakıyor musun?
Sen bole herşeye maydanoz olurmusun?
bir değişiksin anlayamadım
Hahah :D
Öyle ama :D hani bir tane barbie vardı ya beyazın programına çıkmıştı onun gibi @bruss
Agzımdan aldın :D gözler 4 numara büyük shop yok demiş :D
Aynen var bir tuhaflık :D
Sen boyle bir resim paylassan yorumum farkli olurdu ama kıyamamki :D :D
Nası farklı olurdu
Rica etsem şu arkadaşı birisi ayna ile tanıştırsın :)
Sen de bee her yoruma girme
Bilmem en yazindan yorum yapilabilcek bir yüzün var :))
:))
Agzin yamuk duruyo senmi yaptin normal halimi?
ağzın yüzün bir tuhaf
Sen kendini gördüğün gibisin ne eksik nede fazla.
Peki sagol
Bitr tuhaflık var resimde ama çözemedim :D
2 efekt var ve bulanıklık var birazcıkta :)) açık açık söylüyorum yani ama photoshop falan yazan var aşağıda alakası yok sadece acne efekti ve 2 ışık efekti :D
bir de arka planı bulanıklaştırıp üstüne emoji yaptım budur yani o da arkadaki lambanın gözükmemesi için :))
yaşın çok küçük bu yaşta kafaya takma böyle şeyleri
Ergensin. Paintte mi yaptın bunu
paint? hayır eğer soldaki ifadeleri diyorsan şu an populer bir appstore uygulaması? ayrıca ergen değilim ne bu laf sokma cabaları?
yav he he
barby bebek gibisin resmen
Çünkü shopla yapmış hahwheh
shopladıgın fotoda sana asıl fikrimi söyleyemem ki
doğal olarak gel karşıma
çok tesekkurlerrr guzel yorumun icin :)
kusura bakma ben yorumumu doğru dürüst yaptım ama sen alaya alıyorsun
bir git ya önce düzgün gülmeyi öğren sonra gelirsin staygold
de get Allahın cezası pis ergen
orta hallisin işte normal
Peki tesekkurler
fotoğrafla oynamasan yorum yapardım ama
Valeri Lukyanova ' benzeten bir tek ben miyim?
oyuncak bebk gıbısın :))
Bu ne ya? Bu nasıl bir fan
tezi?
Venüslülere göre iyisin.
Nasıl bir uzaylısın öyle normal foto koysana :D
Evet uzaylıyım tamam mı oldu mu?
yok canım şaka yapıyorum ne uzaylısı gayet normalsin
Shop olmasa cevap verilebilirdi ergen kız.
senin fikirlerin shoplanmıs heralde herkesi kendin gibi görme cici kız.
Esprili şey
Egonuzu buralarda tatmin etmekten sıkılmadınız mı?
senin biraz kilo alman lazım, yüzün çökmüş
Kamyon çarpmış yetmemiş çığnamış bide..
:)