
#GoneMan

Görsellere koyduğun düşük bel değil normal bel.
Düşük bel hiçbir cinse yakışmayan tek kötü pantolon şeklidir. Ergenliğinde düşük bel giyen çoğu kişinin poposu ilerleyen yaşlarında daha aşağıda ve fiziken çok kötü gözükmeye başladı.
Geri dönmesi yine aynı manzaralara sebebiyet verecek
Zaten Nerde Rezillik Ahlaksızlar Var Onlar Önemli Trend duruma Gelir Özgürlüğe Sağlam Bi sınır getirilmeli Artık sınırsız olması Or bile olanlar oluyor maalesef Özgürlük Hiç kaldırılsın demiyorum İnsan Özgür olacak tabiki de Ama Belli ölçüsünde olmalı
Cevap
2Cevap
Çok rahatsız edici bir pantolon
Durmadan çekmem lazm belini
Hiç uğraşamam
Kendine yakıştıran herkese. Genelde tüm Jeanlarım düşük bel olduğu için yeniden moda olması mutluluk verici
.
Düşük bel pantolonu kimseye yakıştırmıyorum normal ya da yüksek bel her zaman daha güzeldir
Hiçbir cinse ben düşük bel pantolon sevmiyorum hem rahatsız hem de simit yapıyor çok kullanımında
Kesinlikle giyecekse kadınlar giysin lütfen. Benim tercihim her daim yüksek bel.
Çok rahatsız edici, yüksek bele alıştıktan sonra durmadan belini çekmek falan sıkıyor insanı, 2 cinse de yakışmıyor.
Hiçbir cinse.
Ayyy belimin kavisini çok güzel gösterir mükemmel
Güzel değil bence ya
Giyebilirim
Kızlara yakışmıyor
Çok şükür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?