Eşofmanla aşağı markete inmek gibi :) Yoksa giyinip süslenir misiniz?


Dort mevsim evde sortla duran biri olarak, ev halimle cikarsam, bu Tarzan nerden geldi diye garipserler insanlar. Ben cikarim, hic dert etmem ama insanlar hazir degil buna 🤓
Bundan dolayidir ki, emeklilik hayalim, deniz kenarinda olmak uzere, biri kuzey biri guneyde iki evim olmasi. Mevsim bahar olan yerde yasamak. 🥳
Markete gibi yerlere eşofmanla falan gidebilirim sorun yok. Süslenmiyorum. Eğer evde pijama ile duruyorsam değiştiririm daha düzgün bir şey giyerim.
Ewwt ev hali ile çıkmam hatta eyeliner olmazsa hiç çıkmam 😂
Cevap
8Cevap
Dışarısı için uygunsa değiştirmem, yani genelde eşofman olduğu için ama evlik eşofmansa çıkmam onunla kdksmdpsös
Süslenmek değil de daha derli toplu çıkmayı tercih ediyorum
Paldırpalas deyil, biras düzenli çıkmaya dikkat ederim
Sırf kıyafet yüzünden dışarı çıkasım gelmiyor, bir de bakkal için mi süsleneyim?
Hayır tabikide xkksksks üstümü değişirim 5 dklık iş de olsa
ne ev esofmaniyla ne de suslenirim...
normal birsey giyerim
Bakkala giderken bile pantolon giyip giderim kesinlikle eşorfmanla gidemem
Evet her zaman odamdan çıkarken bile değiştiririm kısa süreli de olsa
evet değiştiririm..
boxerla dolaşmama toplum henüz hazır değil :)
Hayır çıkarmıyorum genelde esofmanlayim hatta
Esofman ustune trenckot yallah😀
Önemsemem üzerimde ne varsa çıkarım
Evde üstsüz geziyorum mecbur giyiyoz
Değişiyorum, ev halimle çıkamam yarı çıplağım
Evet değiştiriyorum
Giyinemem ya 😂
Hayır
Değiştiriyorum
Hayır değiştirmem
Tabii ki de el gördülük yaşarız 😂
Eşofmanla çıkmam
Eşofman çekerim çıkarım
Değiştiririm 😂
hayır
Değiştiririm
Tabi ki
Pek değiştirmem
Değiştirmem ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?