50 ve üzeri kadınların mini etek veya tayt giymesi sizce hoş mu yoksa biraz abes mı duruyor fikrinizi söyler misiniz?

50 ve üzeri kadınların mini etek veya tayt giymesi sizce hoş mu yoksa biraz abes mı duruyor fikrinizi söyler misiniz?
Not lütfen soruyu beğenir misiniz teşekkürler 😉
Güncellemeler
+1 yıl
Genç görünümlü yaşlılar değil de daha çok kendini bırakmış olanları kasdettim
50 ve üzeri kadınların mini etek veya tayt giymesi sizce hoş mu yoksa biraz abes mı duruyor fikrinizi söyler misiniz?
Cevapla