Kadınlara maskülen giyim mi, feminen giyim mi daha şık ve tarz durur?

Maskülen ciddi ve erkeksi bir görünüm oluyor. :/ Feminen ise, daha kadınsıdır. Sizce kadınlara hangi tarz daha çok yakışır?
Kadınlara maskülen giyim mi, feminen giyim mi daha şık ve tarz durur?
Kadınlara maskülen giyim mi, feminen giyim mi daha şık ve tarz durur?
Cevapla