İkisi de güzel kombinlendiğinde ve yakıştığında tarz ve şık durur. Ama ben maskülen sevmem yani benim tarzım değil. Ben daha çok feminen seviyorum ve giyiyorum.
zaten bir kadinin maskulen giyinmesi yanlis ve yersiz kadin kadin gibi erkek de erkek gibi giyinmeli dogrusu da budur tersi sapkinliktir normal degildir
yakisiyor diye bir kadinin erkek gibi giyinmesi kadar sacma ve aptalca yersiz bir aciklama tarzi olamaz ayni sey erkek icin de gecerli tabii ki yakisiyor diye bir erkek etek mi giymeli yani aptalca yorumlardan kacinmali
En İyi Cevaplar