Erkeklerin renkli takım elbise giymesi çok mu feminen duruyor?

Özellikle ülkemizde çoğu erkeğin moda anlayışı siyah, gri ve lacivertten oluşuyor. 😋 Renkli takımlar sizce çok mu feminen duruyor, yoksa cool mu?
Erkeklerin renkli takım elbise giymesi çok mu feminen duruyor?
Evet, siyahın grinin suyu mu çıktı?
Hayır, gayet hoş duruyor.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Erkeklerin renkli takım elbise giymesi çok mu feminen duruyor?
Cevapla