Elbette kimin ne giydiği kimseyi ilgilendirmez ama bu havada da o kıyafet giyilmez diyorum bazen. Elimden gelse çift mont gezeceğim. İnce ve kısa giyinenler dikkatimi çekti. Acaba neyine güveniyorlar? Soğuk bir tek bana mı işliyor?🤔
Sizce bu havada incecik ve kısa giyinenler neyine güveniyordur?
Her insanın vücut ısısı değişik olabiliyor yani bazı insanların üşümesi için bizim üşüdüğümüzden daha soğuk havalar gerekebiliyor fakat bazı insanlarda bu giyim tarzını hayat felsefesi haline getirip cesaret olarak algılayıp bu şekilde giyinebiliyorlar.
Kalın giyinmek bana göre değil acayip darlanıyorum. Mesela hayatta atlet giyemem resmen biri beni sıkıyor gibi hissettiriyor. Şey bu arada 2,3 gündür gribim yatak döşek yatıyorum🤧 hahash
Üşümeye dayanamam ben, gerekirse görüntümden taviz veririm yine de kat kat giyinirim. Soğuk havalarda incecik giyenleri hayretle izliyorum ben de. Termal bedenleri mi var nedir artık.
insan olmadıklarını düşünüyorum insan dışı varlıkta olabilir ben dışarı çıkarken lahana gibi kat kat giyiniyorum bazıları cropla çıkıyor bu ne cesaret yuv 😒
Anlamıyorum ben 10 kat üzer kalın mont giyiyorum kızlar ince bir ceket göbeği Açık bişey altta etek ya da yırtık pantolon ben 1 kata az giyinsem hasta oluyorum hahahahaha