Ben sürekli eşofmanı ne kadar çok sevdiğimi söylüyorum. İş hariç her yerde her zaman yaz kış eşofman giymeyi tercih ediyorum. Hem daha rahat daha şık hem kombin derdi olmuyor. Hatta mümkün olsa eşofmandan takım elbise yaptırmayı bile düşünüyorum. Nedense eşofman giydiğim zaman herkes sanki çok absürd bir şey giymişim gibi beni izliyorlar sanıyorum.En çok ne giydiğinizde tüm gözler üzerinizdeymiş gibi hissediyorsunuz? #GoneMan
En çok ne giydiğinizde tüm gözler üzerinizdeymiş gibi hissediyorsunuz?
En İyi Cevaplar