Açıkçası bir insanla sohbet ediyorsam veya bana bakıyorsa güneş gözlüğü takmış olsam dahi çıkarırım. Karşımdaki insana saygısızlıkmış gibi geliyor bana. Bir tek bende böyle olamaz diye düşünüyorum. Siz güneş gözlüğü takınca kendinizi garip hissediyor musunuz?
Güneş gözlüğü takınca herkes size bakıyormuş gibi garip bir hise kapılıyor musunuz?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Evet ben de saygısız gibi hissediyorum kendimi ama güneşli bir yerde mecburen takmak zorunda kalıyorum allerjim olduğu için. Tabi bunu söylüyorum sohbet ettiğim insana
Güneş gözlüğü kız olsun erkek olsun gerçekten insana bir hava ve karizma katıyor. Ayrıca dikkat de çekiyor. Bazen ben de o duyguya kapılıyorum. Ayrıca biriyle konuşurken , saygı gereği ya da nezaketen gözlüğün çıkarılması uygun olur.
Tam tersi ben herkese bakabilirmişim gibi his oluyor bende yani sanki baksamda farkedilmezmiş gibi😅 Ama saygısızlık konusuna birşey diyemem tabi o olabilir😊
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Güneş gözlüğünden nefret ediyorum ve yaz kış sürekli takanlara da uyuz oluyorum 10 dk mesafe bile takıyorlar sanki güneşten gözleri eriyecek