gri haşofman (asla eşofman değil) renkli spor ayakkabı kapşonlu sweat kargo pantolon bomber ceket şişme mont hiç birini de (belki şişme hariç ama o da full siyah olsa bile belki yani ) günahım kadar sevmem. benim sevdiklerim şunlar: -deri ceket (siyah olcak ama tyler durden değiliz biz kırmızı bozar bizi) ama ya kemerin üstünde kalacak (kuzey tekinoğlunun ki gibi) ya da palto şeklinde olacak (yamacın giydiği gibi) orta olanı çirkin duruyor -kaşe kaban dik yaka veya kanatlı yaka fark etmez 2 side güzel -gömlek (şekilli şukullu değişik gömlekleri demiyorum düz renk siyah beyaz gri lacivert falan) ve asla kısa kollu değil uzun olcak çok istiyosan kollarını katlarsın (düzgün biçimde) -balıkçı yaka, henley yaka, v yaka tişört (tercihen uzun kollu form fitting) -deri çizme/bot veya klasik ayakkabı (ille köseli veya kundra şart değil ) direkt ceket de olur içine illa gömlek de şart değil yukarıda yazdıklarımın hepsi olur gömlek de olur. -kot ceket de olabilir ama dar kesim ve siyah olması lazım (benim için) pantolonda ya siyah ya lacivert dar paça ama zıpçıktı gibi olmadan ve kesinlikle yırtık falan değil (bişey olup yırtılmıştır o sıkıntı değil)
tayt tayt tayt hemde siyah sanki siyah tayt giymeyen kızlara kimse bakmıycak evde kalacaklar gibi evli olup da siyah tayt olmazsa kocası aldatıcak gibi her evde var mutlaka bende yok diyen kadın var mı acaba :)
Göbeği açık giysiler, görseldekiler, kızların diz kapağına kadar giydikleri çorap, erkeklerde beyaz çorap konu açılmışken içimi dökeyim dedim, erkek kardeşlerimizin giydiği tayt tarzı pantalon...