Konuştuğunuz insanların giyim tarzları sizin için ne kadar önemli? Halk tabiriyle açık ya da kapalı olması, kombinleri güzel yapıp yapmaması... Bunlar sizin için birer etken midir? Örneğin ben fotoğraftaki gibi giyim sergiliyorum. Giydiğim kıyafetle rahatım ama mekandaki insanların üzerindeki kıyafetleri gördüğümde kendimi oraya ait değilmişim hissine kapılmama neden oluyor. Herkes crop veya etek giymek zorunda değil, bahsettiğim böyle bir şey değil. Sanırım sadece aitlik hissi.
Konuştuğunuz insanların giyim tarzları sizin için ne kadar önemli?
yok bakmam. giyim tarzıyla kimseyi yargılamıyorum abuk subuk dekolte verip gözüme sokmuyosa yani :d çoğu zaman dikkat bile etmiyorum kim ne giymiş diye anlatıyolar, çok seviyolar konuşmayı. "ha öyle miydi" diye kalıyorum:d
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hahah en güzeli. Kadınların giyimine ben de karışmam. Giymek istiyorsa giysin zaten ama böyle ortamlara girince kendimi tuhaf hissediyorum
Bu senin hayatın kimseyi ilgilendirmez. Senin için neyin iyi olduğuna karar verecek olan sensin. Kısa ömrümüzü böyle önemsiz konularda takılı kalarak harcamaya değmez. Her şey değişiyor, düşünceler değişiyor. Yüz yıl önceki insanların güyimi günümüzde aynı değil. Yakın geçmişte dar pantolon furyası ortaya çıktı. Erkekler dar pantolon giyiyor. Ben hiç giymedim giymem de.
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aslında çok doğru. Her akıma kapılsaydık kendi tarzımız, kişiliğimiz olmazdı. Teşekkür ederim
Kendine aitsen, ne mutlu sana. Milleten banane derim.
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bilmiyorum şıkıdım kadınları görünce kendimi tuhaf hissediyorum. Sanki güzel değilmiş, giyinmeyi bilmiyormuş gibi. Giydiğim kıyafetin rahat olması benim için önemli o ayrı
Aslında önemli değil ama şey durumlarını sevmiyorum. Örneğin markası belli olmayan bir gömlek aldın atıyorum 150 tl. Ona vereceğin parayı kumaşı belli bir gömleğe vermek daha akıllıca geliyor bana.
Doğrudur. Mesela bir tane kız arkadaşım var. Maddi açıdan sıkıntılı birisi değil ama bildiğin naylon kumaşa 300 tl para veriyor. Bu bana fuzuli geliyor
Bir gün bir yerde birisini bekliyorum. Bir tane kız yanımdan geçti üstünde tişört ve kot pantolon vardı gayette mahsun bakışlı güzel bir kızdı, 5 metre arkasından 3 kişilik bir kız grubu geçti şunun giydiğine bak ne kadar demode felan diye çekiştiriyorlardı, onlarsa "bize bakın" dercesine tayt , süper mini etek askılı vs absürt şekillerde giyin mişlerdi. Yanisi erkekler çok dikkat etmez kadınlar birbirlerini ağır eleştiriyor