Dinimiz görünün demez. Örtünün buyurur. Sen Allah' ın huzuruna çıktığında giyimin ve kıyafetlerinden ötürü mahçubiyet duymayacağını düşünüyorsan istediğin gibi giyin. Unutma ki Arş-ı Âlâ olmak dizlerimizin de titreyeceği gündür. Ben Allah ne der diye giyinirim, görünüşüme ona göre dikkat ederim. Başkaları beni beğensin diye değil. Allah beğensin, Allah bilsin diye.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Hayatta ne istiyorsan kendin için ileride yap olur mu? su an babanin evinde yasiyorsun terslesme evet ama okulunu bitirip parani kazandiginda baban gibi birini secip evlenme lutfen. Kombinlerin gayet guzel. genc kizsin elbette civil civil giyineceksin. baskı insanı hasta eder. elinden geldigince ozgurleş. Hatali olan ailen sen boyle giyinmek istedigin icin gunahkar ya da suclu degilsin. genç kizsin en dogal hakkin bunu unutma.
Boyun bu uzunluktaysa ve onun fiziğine yakın ya da birebir aynı fiziğe sahipsen gayet güzel durur, neden itici olsun. Kısa boylularda iyi durmuyor sadece.
Aslinda baban istemiyor diye bu sekilde giyinmen yanlis. Baban sana dini ögretmesi lazim ve icinden geliyorsa yapman lazim. Bu dinlikden cikmis kültür ve babanin kiskanci istegi olmus ne yazikki. Ama kombinin gayet güzel
Tam uyma ya da hic uyma diye birsey yok hic bir müslüman veya hic bir hiristyan mükemmel 100% yüz örnek bir dinci olmasi gerekli degil bunu yargilamak bizemi kalmis? O zaman dünyada her pazar kiliseye giden hiristyanlari yargilayalim veya tek müslümanim diyip tek lafda ama icrate gelince birsey yapmayan müslümanlari yargilayalim sen müslüman isen seni o zaman daha cok yargilamamamiz lazim. Baskalarini yargilamak bize düsmez belki neflerine yenikler bazi konularda yani bu dedigin asiri cahil birsey biraz ufkunu ac istersen
Kuranı da bakmadan okuyansın sanırım kuranda nerde renkli giysi yazıyor kuranda cilbap kelimesi var ki onda da ; Hanımlarına, kızlarına ve mü'minlerin hanımlarına söyle ki; (Evden çıkarlarken) vücutlarını iyice örten cilbablarından (dış elbiselerinden) üzerlerine sarkıtsınlar. buradan mı anlıyosun abicim ilk vahiy "oku" diyo harbiden erinme oku
Günümüz şartlarında dar olmamak şartıyla... Kumaş ya da kot pantolonu... İhtiyaç olarak görüyorum Tesettürlü kadında... Tabi üzerine tanık vb de olacak...
@beyazzz__17 babası izin vermediği bu şekilde giyindiğini söylemiş. Üzernde bu tarz giyim nasıl duruyo demiş. Anlama kıtlığı var herhalde sende. Soran kişi anlamış ve beğenmiş yorumumu. Kib bye @beyazzz__17