Katmanlı, çift çanta kullanımı yeni bir akım değil. Geçtiğimiz yıllarda birçok stil ikonu ve Instagram fenomenin de gördüğümüz akım iddialı bir dönüş yapıyor. Özellikle Dior en öncü marka. Sizce mantıklı mı yoksa gereksiz mi? 💁🏻♀️💖
Çift çanta yeniden trend oluyor! Sizce mantıklı mı yoksa gereksiz mi?
erkek arkadaşımla dışarda kafede buluşmuştuk. ilk dediği şey bu çantada o kadar ne taşıyorsun dedi. kısaca cüzdan telefon anahtar peçete ıslak mendil dezenfektan yedek maske vs dedim. o da "ne gerek var bunlara bende telefon ve cüzdan taşıyorum ama çantam yok" dedi çıktı. erkeklere bakarsan hiç çantaya gerek yok :D ama bana kalsa bir tane ideal olur 2. si bence de fazla ve gereksiz...
Bilmem. Bence gereksiz ama yine de hoş gözüküyor. Yani farklı. Ama mantığı da ola bilir. Mesela küçük bir çantaya her şeyi koyamıyosun bu yüzden çift alıp ikisine de koyuyorsun
Mantıklı değil ayrıca gereksizz, bir taneyi zor takıyorum ikincisi söz konusu bile olamaz :D laptop ve kol çantası olsa anlarımda bu moda değil saçmalık olmuş :) kime uyuyorsa uysun :)
Şu kadınları anlamak boyutlar arasında kalıp çıkmaya çalışmaktan daha yorucu
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Geçen şehrin diğer ucundaki yurda gittim tek başıma bir elimde valiz, sırtımda iki çanta, boynumda laptop çantası bir de omzunda gitar çantası taşıyarak. Kimse de moda demedi 😭