sizce nasıl sadece ince bacakta mı güzel duruyor bu boy şortlar 

İnce bacakta daha iyi duruyor.
Balık etlilere de yakışıyor.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Gayet seksi ve güzel fiziğin var. Tipin nasıl bilmiyorum. Bazı fiziği güzel olanların tipi çirkin oluyor. Fiziğin ne kadar seksi olsa da senin gibi çok kız var. Kızların çoğu seksi zaten. Bence bir kızı çekici yapan esas şey konuşması ya cidden. Kibar olmayan, tersleyici konuşan bir kız güzel olsa ne yazar, seksi olsa ne yazar.
Balık etli biri de giyebilir üstünden taşmadığı sürece. Bazı insanlar dar olsa da sırf güzel diye giymek istiyor ama sonra gözüne güzel gelmeyince pişman da olabiliyor
Kızların yorumlarına baktım genel olarak hem cinslerini bir çekememezlik var. Kendini iyi hissediyorsan canı gönlünden geçeni yap. Gönlün ferah ruhun hoşnut olur
Kilolular mümkünse giymesin ben bile giymiyorum aşırı kilolu olmamama rağmen. Milletin göz zevkini bozmak istemiyorum. Zayıflara fitlere yakışıyor sadece.
Cevap
140Cevap
Bu şey gibi, 3. Lig topcusunun manchister da oynama isteği gibi bişiy sanırım. Asla ve asla küçümsediğimden değil. Tabiki giymek isterse giysin ama ince kadınlar (squat yapmışsa fena) giydiğinde hoş oluyo yani
baliketlinin ordan burdan fazlaliklaari pirtlayabilir. bu yuzden ince bacakta daha guzel ve fit durur. baliketliye daha bol ve nispeten daha uzun sort yakisir
İnce bacaklarda daha güzel duruyor bence ama balık etlikerdede beli ince ise güzel gözükür. Önemli insanın giydiginde kendini mutlu hissetmesi.
bence hangi kız kendine yakıştırıyorsa ona yakışıyordur göreceli :)
Kalın bacak ve güzel bir kalçaya sahip birinde daha iddialı..
Vücut hatları belli ve sağlam bir vücuda sahip birinde gerçekten güzel durur..
Bacak farketmez de bel önemli ya böyle şortlar ince belde daha güzel duruyor ama tabi isteyen isteğini giyer
Ince bacakta iyi duruyor. Fazla kalın olmayan tipte kısa kadınlarda da iyi duruyor. ya da boşversene diyip giyen auralı özgür kadınlarda da..
Bunu tr de değil Avrupada giyen çok kadın var ülke dışına çıktıkça..
Benim bacağım ince ama balık etli bacakta iyi ya ince ne çarpık bacak gibi bazıları şükür benimki çok değil öyle
Kişinin güzellik anlayışına ve zevkine göre değişir bence bu durum. Benim fikrim fotograftaki kadına gayet yakışmış hatta ince bacaktan daha iyi
Yoo beyaz, pürüzsüz etlü butlu 🍗 bacaklara da yakışıyor. Bir koşup, merdiven çıktı mı bıldır bıldır.
🤣🤣🤣 gözünde canlandırdın bi anda 🤣🤣🤣
İnce bacakta daha iyi durduğunu düşünüyorum. Mesela giydiğinde yanlardan bir tık boşluk olmalı, bacağa tamamen yapışmamalı bence
İnsan ne istiyorsa neyi seviyorsa onu giymeli öncelikle ve tabi ki balık etli kızlarımıza da yakışıyor
Ya balık etleri yakışmıyor Diyemem çünkü kendini Bir elbiseni içinde Özgür rahat hissedebilen herkese her şey yakışıyor
İnce bacaklarda daha güzel duruyor baliketlilerde sanki biraz zorlama olmuş gibi duruyor tayt meselesi gibi
Her şeyin dozu var. Zayıf kadında bu normal dururken, kilolu insanda g*tü, bacağı patlatır ve lobun yarısını gösterir.
Bence ince bacakta güzel duruyor balık etli ya da kilolu insanlar biraz daha uzun giyince yakışıyor bence
Balık etli derken? İstavrit var, ton balığı var bir de fok balığı var.
İnce orta hafif kalında güzel durur ama balina etliler düz pantolon giysin
Kimseye yakışmıyor lütfen giymeyin yeter gözümüze sokmayın.
Yani şimdi kimse balık etlide güzel duruyor diye tatava yapmasın ince bacakta güzel tabiki
Hiçte bile seni gidi tahta bacak 😒
Kelebek dövmesinin orada oluşuna sadece ben mi takıldım?
Kendine yakıştırabilen için ince kalın farketmez bence..
Yakıştıran çok güzel yakıştırıyor ya herkeste değil ama genellikle beğeniyorum ben
İkiside.
Balık etkilere ayrı bir seksilik katıyor
Sana daha çok yakışmış inceler kibrit çöpüne benziyor
Bacak hikaye kamyon damperi gibi kalça olcak o zaman süper 😂
Bence biraz kalın olsa dolgun kalçalar la daha Seksi durur
Balık etli giydiği zaman etleri kenardan fışkırıyor
Dolgun popolularda duruyor, arasina kadar girmis olacak
balıketli ama bacakları düzgün şekilli olması gerekiyo
Asıl balık etlilere yani sütunu doldurabilenlere yakışır
Balık etliye. Bıngıl bıngıl. Adım attıkça cesaret ve güç gösterisi yapıyor.😁
İnce bacakta tayt iyi duruyor şort balık etlide iyi
İnce bacaklara iyi gider. Her zamanki abaza erkekler toplanmış
Çok değil ama hafif Dolgun ve sıkı kalçalı ve bacaklı kadına yakışır
Ben de ince bacakta seviyorum ama göze batmayacak şekildeyse bacaklar giyilebilir
Sende güzel durmuş, her biyer meydanda. Ohh maşallah
abartı kilo olmadığı sürece göbek olmadığı sürece yakışır
Sıkı vücutlu ve dişiliğinin farkında olan bayanlarda oldukça dikkat çekici duruyor.
ayyy evet tabii ki lutfen balik etliler giymesin :/
İsteyen herkesin giyebileceğini, obez biri bile giyse yakışacağını düşünüyorum.
her şey ince veya hafif kıvrımlı kadınlara yakışıyo kıvrımdan kastım balık etli değil sadece dolgun kalça ve bacak
Genelde bu tarz fiziği olanlara gidiyor. Çok ince ya da çok kalın fiziği olanlarda itici duruyor
Hanımefendilerin kendi vücudu kendi kıyafeti kendi kararıdır. Her kişi her kadın her erkek bedeni ve kıyafetiyle saygıyı ve takdiri hak eder.
Kendine yakıştırdıysan milletin dediğini önemseme senin düşüncen önemli
İnce bacakta daha iyi duruyor.
Herkese yakışıyor sadece beyaz tenli olmak şartıyla
Bu sort felan degil bildigin donla disari cikmak...
Balık ellerde görüntü kirliliği oluşturuyor maalesfe
Yakışanı girmek gerek bunda kilo da önemli eğer kot her an patlayacak yırtılacak gibi durursa hoş olmaz sanki 🙄🙄
Bence balık etlide daha iyi duruyor bende balık etli olsam keske
Ben sevmiyorum bide g*tleri belli oluyor f*hise gibi... Para teklif etsem kabul eder bu tipler
bence kendine yakıştıran giysin bizim yakıştırmamızla olacak iş değil
Şahsen göbeğin yıksa her bacak tüpünde gıyılebılır dıye düşünüyorum
İnce olunca çok seksi oluyor kalın sanki kot patlıcakmış gibi duruyor
Tavuk bacağı gibi incecik bacakta hoş durmuyor 😖biraz etli olanda başka duruyor 🤭🔥
Balık etliye şort değil de pantolon daha çok yakışıyor,
şort ince bacağın temsiliyeti :)
Ben ince bacakliyim ama bence balık etli kadınlarda daha seksi durur
Çok güzel vücudun var discorda gel senle tanışalım lez misin? :MUCK:
Hande Erçel 'e çok yakışıyor. Bacakları muhteşem Hande 'nin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?