Tesettür giyim tercih ediyorum ona göre cevaplarsanız çok teşekkür ederim cevaplarınız benim için önemli çok kararsız kaldım :( 4 tane ürün var. İlk baştaki açıkçası biraz pahalı ama yaz için dış giyimim pek yok hemde önü kapalı hoşuma gitti. İnşallah yazlıktır bana öyle geldi ndkd 2. si daha uygun güzel 3. etek işte güzel :) 4. Yaa ben bu elbiseye bayıldıımm çok güzek Aslında kendim cevapları verdim 1 ve 4 ü beğenmişim dkkdkd En pahalıları ya off jdjdkd
En fazla 2 tane ürün alacak olsanız hangilerini alırdınız?