Bildiğin jartiyere benziyor. Ne gerek var anlamadım ama kullanan var mı acaba 😃


Erkeklerle kadınları birbirine benzetmeye çalışmanın verdiği hiç duygularla yapılmış bir. urun yine
İnci kolye vardı bugünde erkekler için
Oda aynı mevzu buda aynı mevzu erkeklerin makyaj yapmasida aynı mevzu bunlar hep tek elden olan şeyler
Umarım gerek tepkiler gelir
Kimse almaz
Erkek erkek gibi kadın kadın gibi olmalıdır
Giyimine ve kıyafetlerinin düzgün durmasına önem veren kullanabilir. Kimsenin kafasına silah dayanmıyor kullansın diye. Neden bu kadar saçma ve gereksiz yorum geldi anlamadım.
Yok giyen yuvarlakmış, yok kadın aksesuarı falan. Bağnazlığa bak hele.
Çok da önyargılı olmamak gerek : )). Aslında kemer kullanmaktan hoşlanmayanlara rahatlik sağlayabilir. Bence bundaki tek sakınca, dışarıdan bakıldığında ürünün izlerinin belli olacak olması.
Erkekler için bunu görmüştüm ve daha fazla garip bir şey olamaz gibi gelmişti;

Gömlek tutucuda varmış😂🤣
Cevap
61Cevap
Gayet kullanışlı bir ürüne benziyor, rahatsız olan giymesin zaten. Kıyafetleri bile bu denli cinsiyetçilleştirmenize bir türlü anlam veremiyorum.
umarım birlikte olmak için buluştuğum erkekte bununla karşılaşmam :D
O buluşma benimle olursa karşılaşmayacağına garanti veriyorum 😀🤣
Yıllarca okulda gömlek giydik pantolonla etekle vs. Hiç de abartılacak bi durum yok. Bu erkekler abartmayı seviyor mu acaba biraz
o ne beeee nalaet gelsin tutmasın gömleğimi :D hayır öldün diyelim bu üstündeyken bilen var bilmeyen var arkadan çıkan dedikoduyu düşün :D
Düşünsene pantolonuna çay falan dökülüyor. Bir çıkartıyor jartiyer gibi duran bu tutucular. Adamın adını çıkartırlar. :D
bencede aşırı saçma
erkek olsam almazdım kesilikle
umarım bize de böyle bir şey çıkartmazlar bhjbj :D
Jartiyerli gömlek giyen erkek seksidir diyoruz o zaman😈😂
Vallaha mi 😀
Çoktandır var bu ürün. Gömleğin güzel durması bozulmamasını sağlıyor.
Jartiyer den sonra mentiyer buda galiba 😃😂😂Hahaaa
Rezil bir şey bu uzak dursun bizden kim bulduysa kafasına takıp gezsin sokakda bunu
Bunun gömlek tuutucu olduğuna ikna olmam.. jartiyer bu, erkekler de giymeye başlamış artık
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 koptum bu ne yahu 🤦🏻♀️🤣🤣🤣🤣🤣
saçma bir şey acayip kötü duruyor rahatsız edici resmen.
kıçı beli olmayan adamlar takar artık. onların belinden pörtlüyor gömlekler
'Ayrılık sebebi kombini' bu 🙂
Çok kötü duruyor, umarım kullanımı artmaz.
Bununla oturup, eğilip kalkamazlar da.
Çok rahatsız edici duruyor.
Gömleği pantolon içine sokma gibi huyum yok Allah'tan sjjd
Neler kullandıracaklar pes fkfk
Saçma tabi işin cılkı çıktı erkek erkeğe kadın kadına yakışacak uygun giymeli
Çok kullanışlı. Gündüz erkek gece kadın kullanmalı 😁
Giyen olduğunu sanmıyorum ama bence giyenler yurt dışında bodybuildercılardır özel günlerde vücutları öne çıksın diye olabilir yoksa Türkiye'de göbekli insanların giydiğini düşünün😅
Bu yeni degil ki. Yillardir var bende kullaniyorum
İlk defa görüyorum
Sinirlerimi bozuyorlar, insanları cinsiyetsizlestirme politikalarının bir sonucu daha maalesef
Şey gibi duruyor biraz, yani gorunmeyecek sonucta sjsjsjjs
Belin inceyse omzun génisse zaten gömlek katlansada bi sey değişmiyor
aslında bunu ben icad edecektim... babama danıştım... bana "icat çıkarma l a n!" dedi. Ben de vaz geçmiştim.
@AşkologDiyarı aynen bune ya o dediğiniz jantiyer mi ne
ayyy adamın bacakları çok çekici..
acaba şeyi de büyükmüdür kanka
İşe yarıyorsa saçma değildir. Bir de güzel duruyo hee 😋 ağdjkdhdjd
Hahhahaha cidden benziyor ya 😂😂
yakinda penis testis tutucu falanda cikarirlarsa hiç sasirmam... çok saçma olduğu belli zaten
Saçma degıl gayet güzel gözler düzgün duruyo
Eşim asla böyle bir şey giyemez bu ne? :D
Çok gereksiz ve saçma olmuş
bu yemi çikmadida çok gereksiz
Bunu takan erkek değildir zaten
Şu an bunu giyen erkek mi şimdi..
O ne be jartiyer gibi bunu giyen adam ıllıktır
Artık erkeklerde jartiyer giyecek😃
Bunu kullanacağıma gömlek giymem daha iyi..
Bayadır var bu ürün herkes kullanamaz tabi
Mantıklı bence sürekli dışarı çıkıyor
Ay sinirim bozuldu bu neee djkehdndhsjhsj
Kemerin gözünü seveyim
Tam bna lazım ayaktayken bile sırtım açılıo
🤣🤣 ahahah seksapele gel
Aşırı saçma giyen yuvarlaktır
Bu ne saçmalık ya Berbat fkdjds
Jartiyer gömlek olmuş bu dfdf
Ben kullanmam ya gereksiz
O ney öyle jartiyer gibi 😂😂
Çok iyi bir ürün. Gömlek dışarıya sarkmaz
Jartiyerin tersi gibi 😄
Jartiyer bu ;d
Bence gereksiz ve komik duruyor jfjsjfj
Jartiyer bildiğin 😂😂
Biraz fazla aşırı saçma duruyor
Bildigin jartiyer
gördüğüm en gereksiz icatlardan
Gömlekler çok fazla dağılıyor. Tip olarak daha kabul edilebilir olsa işlevi var aslında :)
Dağ gibi adamı ne hale getirmişler
les ötesi birsey olmus bu ne ya..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?