+1 yıl33 Yorumla- +1 yıl
Bu ne ya 😃 ama benim kıza yakışıyor diyo 🤦♀️
- +1 yıl
Hahah yakışıyor diyince aklıma geldi Karadeniz fıkrasının flash TV
oyunculuğundaki YouTube videosu🤣🤣 - +1 yıl
😂😂 tam anlattığın gibi bi video olmuş orası kesin
En İyi Cevaplar
+1 yılÇiçek desenli olmayan gömlek mi varmış ya?
Ben hepsini Çiçek desenli zannediyordum :) dolabımı baz alarak düşündüm galiba :)
Çok severim. Yatarken bile Çiçek desenli gömlek olmazsa uyuyamıyorum219 Yorumla- +1 yıl
Ne trolü ya :) sen o şekil giyinirsin öbürü bu şekil giyinir. Herkesin hayatına herkes karışamaz:)
- +1 yıl
Tamam kızmam:)
- +1 yıl
Sen bide beni çiçek desenli gömlekle gör 😀
- +1 yıl
Mesaj kutum dolar taşar:) korkuyorum.
- +1 yıl
Çok mantıklı:)
- +1 yıl
Her zaman ki halin :)
- +1 yıl
Çekemiyorlar tatlım:) sildim attım
- +1 yıl
Seninkinide silince ben kendi kendime havalanmış gibi oldum şimdide:)
- +1 yıl
Soran komple görüşü silmeden ben kaçanzee :)
+1 yılBenim var seviyorum ama kimiside benim o gömleği giydiğimde Meksikanın uyuşturucu kartellerinden biri gibi göründüğümü söylüyor.
13 Yorumla- +1 yıl
😅
- +1 yıl
Minnet duydum, değerli bir hediye gibidir, teşekkürler 🙏
- +1 yıl
☺️ rica ederim
Tarz olan da var ama baya iyi bir kombin yaparsa tarz olur. Ama genel olarak çiçekli gömleklere şey deniliyor ya hani aklıma o geldi 🙊😬😆
34 Yorumla- +1 yıl
Aman aman kov aklından o geleni sen :D şimdi giyenlerde var 😅
- +1 yıl
Nasıl yani sen çiçekli gömlek giyenlere ib×ne mi diyorsun 😄🔫
- +1 yıl
@ANormalizm bence Top demek istemiştir🤔
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
+1 yılEvet bence çok çekici erkeklere gömlekleri çok yakistiririm hele ki böyle çiçek desenli gömlekleri çok yakistirim hem kombinine reknk katar hemde basit bir kombin olsa bile kombinin çarpıcı görünmesini sağlar. Ama öyle her kıyafetin üzerindede olmaz bence genellikle siyah pantolonlarin üzerine renk atmak için giyilince daha tarz olur.
20 Yorumla
+1 yılÇok arada kaldım ben ya.
Kombinleme şekli ile ilgili bi durum sanırım.
Ben böyle çok renkli giyim sevmiyorum ya da 🙄
Renkler daha soft şekiller daha minimal olabilir belki.21 Yorumla- +1 yıl
Hıhımm yakışan var yakışmayan var dimi çilekim 😌
+1 yılKullandığın gorsellerdeki elemanlara bi bakarmisin ☺️, hepsinin görünüşü cool,, ve gayet güzel duruyor üzerlerindeki kiyafetler,, ama bu gömlek her insanda böyle durmaz maalesef ☺️☺️
12 Yorumla- +1 yıl
Durur giyinmesini öğrenmek gerek 😃
- +1 yıl
Ya Allah aşkına manken gibi herifler ki hatta mankenler bunlar😂😂
+1 yılEski sevgilim sürekli giyerdi giyme derdim sen ne anlarsın modadan derdi birde göbeği vardı 😂🤷
42 Yorumla- +1 yıl
Haha :D
- +1 yıl
Jfjfjfjfjf
+1 yılÖyle erkeğe ben oje sürerim kdkdkd😂😂 hiç yakışmıyor
42 Yorumla- +1 yıl
En azından komik görüş olmuş bu tuttum 👌😌
- +1 yıl
😂😂
Hayır bulmuyorum 🙄 bana itici geliyor hatta 🤦🏻♀️
Ay şu survivor daki yasinin bir söylemi geldi bak aklıma :)))22 Yorumla- +1 yıl
Neymiş neymiş 😃
- Moda & Stil konusunda 431 cevap paylaştı.
+1 yılErkek adamin cicek böcekle ne isi olur.
Bugun cicekli giyen diger gün cicek acar.
Subminimal mesaj verdim.19 Yorumla- +1 yıl
Erkeğin çiçeği kadınıdır tarzı yorumlar beklerdim 😃
- +1 yıl
🙂O zaman ekstra olarak su yorumu yazayim.
Erkegin cicegi kadindir, ve onu kiyafetinde degil. Kalbinde tasir.
- +1 yıl
Şimdi Haliimce bi yorum oldu 😃
- +1 yıl
👍😀🙂 Bu arada Halim kim.
Benim adim Halil. d - +1 yıl
Hıı orada l harfi var görmedin mi 🙄
- +1 yıl
Tamam gordum gordum simdi 🙂 Gozume cicek kacti da, ilk basta goremedim. d
Rahmetli Musa Eroğlu'nun Halilim Türküsünden esinlendim nickimi. Türküyü de seviyorum. Ismime de uyuyor. - +1 yıl
🙄 yok ya benim hatam ben görmedim.
- +1 yıl
Insanlık hali. Olur oyle seyler. En azindan Halime sanmadin. d
- +1 yıl
🤦♀️🙈🙈
- Moda & Stil konusunda 494 cevap paylaştı.
+1 yılEvet ben severim açıkçası. Ama kesinlikle herkese yakışmıyor. Bazi erkeklerde acaip havali ve tarz dururken bazilarinda fazlasiyla itici olabiliyor. Acaba cicegin deseninden mi kaynaklidir 😝🤔
21 Yorumla- +1 yıl
Bence ten rengiyle alakalı.
Giyine saygım vardır ancak ben sevmiyorum. Gömlek kumaş pantolon ceket gibi simgeler bı ağırlık ifade eder. Sade renkli yana ince çizgili göze hoş gelen artı uzaktan baktığında bir duruşu olan tercihler olmalı bana göre
10 Yorumla- Moda & Stil konusunda 313 cevap paylaştı.
+1 yılHiç sevmem o ne öyle ızzet altinmese klasiği gibi 😀
12 Yorumla- +1 yıl
Hayır çok tarz. Yaz gelsede öyle giyinse herkes hahahah
- +1 yıl
Ben yakıştıramıyorum Ağustos böceği gibi öyle 😀 desenli olabir böyle ince detaylı felan ama çiçekli çok saçma itici
+1 yıltutturmuş bi çiçek böcek gidiyor deli mi neee sdopsdosdf
15 Yorumla- +1 yıl
Deliyim nolceeek
- +1 yıl
yorma beni yumruğum hazır hadi gel göz at:d
- +1 yıl
Yaw şiddete karşıyız yoksa senin ağzını burnunu kırardım
- +1 yıl
sen kırsan kırsan anca kendini kırarsın. hayırlı işler
- +1 yıl
🤦♀️ La havle
Herkese yakışan bir tarz değil, bazılarında p*venk gömleği gibi duruyor bazılarında ise cool. O yüzden kararsızım.
216 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂ilk defa duydum bunu p*venk gömleği 🤣nasıl oluyormuş
- +1 yıl
Teşekkür ederim ben o tarz bir insan değilim tabiki tam tersi sert sade renkler tercih ederim siyah füme gibi. birde marka olsun isterim
- +1 yıl
Yok ya göbeğim hiç yok benim fitim boyum 1.78 marka takıntım yok aslında iyi bulduğumu alırımda markalar genelde iyi yani lcwden maviden de alırım. o dediğin profil göbekli siyah giyen kroların profili😅şükür cahil değilim eğitim okudum eğitildim
- +1 yıl
Okuyomusun öğrencimisin üni hazırlıkmı?
- +1 yıl
Boyum iyi demi teşekkür ederim. Ben fen öğretmeniyim ama henüz atanamadım başka bir iş yapıyorum. sana ders konusunda yardımcı olurum yani. Hangi bölümü istiyorsun?
- +1 yıl
Hımm iyi çok güzel pastacılikta iyi meslek. özelden konuşmak isterim seninle yazarmısın bana
- +1 yıl
Numaranı istemedim ya sadece muhabbet için dedim. sapık felan değilim nerden çıkardın
- +1 yıl
Tabiki üzerime alınmıyorum ama birden öyle deyice şaşırdım yani. ne zaman istersen konuşabiliriz tabi yazabilirsin bana birbirimizi tanıyıp arkadaş olabiliriz elbette nedemek
- +1 yıl
Peki tamam gönlünce olsun bu seferlik:) konuşuruz ok.
+1 yılHayır çok yakışıyor bence özellikle yakışıklı erkekleri iki üç kat daha çekici yapiyo. kekoların giymesine gerek yok
20 Yorumla
+1 yılZevkler renkler tabi ama :) bana gelmez bunlar :>
20 YorumlaBu tarz göbeksiz, aurası olan ve ince tip erkekler için güzel..
Sırf bu zara akımı hafif metropol erkeği modeli olacağım diye, nice kanka, kekolar gidip alıp giyiyor.
Yok abi, yakışan giysin..10 Yorumla
+1 yılÇok karışık değilde biraz daha sade güzel durabilir
30 Yorumla
+1 yılÜstündekilere yakıştıranlara yakışıyor her erkek bunu beceremez taktir edilmesi gerek böyle giyinmeye cesaret edenleri.
10 Yorumla
+1 yılHer erkekte iyi durmuyor ne giyse yakışır bir anatomi olması lazım rahmetli çetin alp giyse tarz olurdu ama nuri alço giyse sıkıntı bunun gibi
10 Yorumla- Moda & Stil konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılYoo bulmuyorum. Siyah dar kesim olacak göğüslere kadar açılacak o düğmeler bir de sapsarı kolye offf 😂😂
12 Yorumla- +1 yıl
Gibi kısmını cümleye dahil etmiyoruz
Valla benim kullandığım oldu efendim.. Ama tutupta pembe, mor, kırmızı renkleri tercih etmem.. Çünkü çok itici duruyor bu remkler
10 Yorumla
+1 yılÇok itici ya birde dik çizgili giyenler var renkli renkli tiktokçu gömleği gibi iğrenç ötesi
20 Yorumla
+1 yılYakışana güzel bence ama ben hiç denemedim bile çünkü bana hitap eden bir tarz değil.
20 Yorumla- Moda & Stil konusunda 301 cevap paylaştı.
+1 yılÇiçekten bal almak varken çiçek olmaya ne gerek var 😀
20 Yorumla
+1 yılYani çok beğendiğim söylenemez, çok çok nadirdir yakıştırdığım.🤷♀️
20 Yorumla
+1 yılTipine bağlı. Bazılarına yakışıyor bazılarına yakışmıyor
20 Yorumla
+1 yılYazın çok şık duruyor, bana yazı hatırlatıyor. Uçuş uçuş oluyor, rahat salaş gayet güzel.
22 Yorumla- +1 yıl
@serkan82 😌
+1 yılKendi giyim. tarzim bile yok standart bir insan degilim elestirme hakkim yok
10 Yorumla
+1 yılBuluyorum. Hele biri var ki bu konuda aşırı seksi...
10 YorumlaTabi sıradışı farklı olmuş ki soru olarak karşılaşıyoz amaca ulaşmış
10 YorumlaÇok itici buluyorum güzel değil siyah ya da beyaz daha güzel oluyor
10 Yorumla
+1 yılBunu giyen birini sevemem gibi 😂 güven telkin eden bir tarz değil bana göre.
10 Yorumla
+1 yılHalk arasında p e z e v e n k gömleği diye adlandırılır
10 YorumlaKombini iyi ayarlanırsa herkese ayrı yakışır çok beğenerek giydiğim bir model.
10 Yorumla
+1 yılDüşünmedim hiç ve düşünmemde o yüzden erkeklerin ne giydiği umrumda değil.
10 YorumlaBende heves edip almıştım gayette yakışmıştı ama hemen pez**g damgasi 2 gün giydirmediler
10 Yorumla
+1 yılSanki her çiçekten bal alırım der gibi..))
Erkekte sadeliği daha tarz buluyorum10 Yorumla- Moda & Stil konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılBilmem güzel olurdu galiba Çekici durur diye tahmin ediyorum
10 Yorumla
+1 yılEvet güzel duruyor bunlar üzerimizde ama ben kendime yakıştırmıyorum, o yüzden giymiyorum.
10 Yorumla
+1 yılTam bir güzel kardeşim gibi hissediyorum kendimi sanki altın çağında falanim ama yakışıyor şimdi
10 Yorumla
+1 yılBenim hoşuma gidiyor tarzım değil ama giyene bakıyorum dikkat çekiyor
20 YorumlaModa & Stil konusunda 419 cevap paylaştı. Her giyene yakışmıyor ama yakışana çok tarz oluyor.
20 Yorumla
+1 yılNargile kafeden başka Bi yere gitmeyen kombini bence 😂😂😂
10 Yorumlahayir yaaa erkek dedigin sade olur fazla gosterise kacmaz
12 Yorumla- +1 yıl
@Sosyetic_SheqiiL sen seviyor musun sosyetik sekil
- +1 yıl
Yakışana yakışıyor. :) yakışanda duruşunu seviyorum
- Moda & Stil konusunda 516 cevap paylaştı.
+1 yılSen birde iç çamaşırları görmelisin 😅😅
Ne tarzlar var😅10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYakışması mühim. Bazısı çuval giyse yakışıyor. Kimisi de ne giyse pohum gibi duruyor.
20 Yorumla- Moda & Stil konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılyani normal hayatta değil ama tatilde plajda giyiyor ise belki...
10 Yorumla
+1 yılHer kıyafet herkese yakışmaz bence her insanın bir tarzını ifade eden şeyler giymesi gerekli kimine siyah düz kıyafet yakışır kimine renkli kıyafetler yakışır diye düşünüyorum
10 YorumlaModa & Stil konusunda 512 cevap paylaştı. O değilde ben de çiçek ya da gül desenli dar kesim mini elbise giymeyi çok seviyorum
10 Yorumla
+1 yılBabamın tarzı hahaha ben hiç sevmiyorum 😅
15 Yorumla- +1 yıl
Baban tarz :D
- +1 yıl
Adam benim aldığım şeyleri giyiyor göbekli birisi onun için giymesini istemiyorum eve gelince diyor ki aa o senin miydi ben onu yıllar önce aldım sanıyordum diyor 😅
- +1 yıl
😃😃 karışma adama
- +1 yıl
Ne demek karışma her şeyim oversize olacak bu gidişle 😅
- +1 yıl
Olsun moda hahah
Hoşuma gidiyor benim de var
12 Yorumla- +1 yıl
Şaşırmadık 😃
+1 yılBazısına yakışıyor ancak ben pek sevmiyorum erkekte çiçek böcek
20 Yorumla
+1 yılYakışana yakışıyor fotodaki adamlar gibi olanlar giysin
20 Yorumla
+1 yılBen kuru kafa desenli gömlek giyerdim kol düğmeleri de kuru kafalı ndnsn 😂🤣
10 YorumlaBenim devamlı giydiğim gömlekler 80lerden plakcidan ozendigim giyim
10 Yorumlaresimdekiler pek hoş gelmedi ama isteyenler giyebilir
10 Yorumla
+1 yılçok severim de giyince güzel kardeşim gömleği diyorlar :)
10 Yorumla
+1 yılsorunun resminde gozluluk asyalı erkek var o ıdol mu hesabı var bieln bi yazarmı
10 YorumlaYazın deniz kenarı tatil ortamın da şortumun üstüne giydiğim olur kattığı havayı seviyorum.
00 YorumlaHerkese yakismayabilir
30 Yorumla
+1 yılGünaydın... Hayırrr erkeklerde sevmiyorum😉
311 Yorumla- +1 yıl
Ettim gitti😉😉😁😁😁
- +1 yıl
Yeni oldğmz için bizler birileri atmadan atamiyorz 150 tane birilerine yorum falan yapman lazm seviye atlayabilmek icin
- +1 yıl
Nayırrrrrrrr nolamazzzzz😁😁😁
- +1 yıl
O niyeeee
- +1 yıl
Beni de et bari :)
- +1 yıl
Ettm hadi
- Devamını Gör (138)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 