Eniştem iş yerinden getirdiği tişörtleri beğenmedim diye laf yaptı. Güzel mi sizce?

Eniştem iş yerinde kalan tişörtleri bana getirmiş sağ olsun var olsun ancak benim tarzım değiller ve desenleri falan eski yıllara ait görünüyor. Yabancı bir markanın ürünleri belki yurtdışında hâlâ bu tarz alan vardır ama ben giymiyorum ve hoşuma da gitmiyor yine de kırılmasın diye şu ikisi güzel ama şunları evde giyerim desenleri bir tık eski model değil mi dedim diye o kadar getirdim beğenmiyorsun oldu demeye başladı. Kumaşları çok güzel aslında baya da kaliteli ancak dümdüz olsalardı yeminle daha çok hoşuma giderdi. Görün diye de fotoğraflarını bırakıyorum. Bazen büyüklere laf anlatmak çok zor.
Eniştem iş yerinden getirdiği tişörtleri beğenmedim diye laf yaptı. Güzel mi sizce?
Eniştem iş yerinden getirdiği tişörtleri beğenmedim diye laf yaptı. Güzel mi sizce?
Eniştem iş yerinden getirdiği tişörtleri beğenmedim diye laf yaptı. Güzel mi sizce?
Eniştem iş yerinden getirdiği tişörtleri beğenmedim diye laf yaptı. Güzel mi sizce?
Eniştem iş yerinden getirdiği tişörtleri beğenmedim diye laf yaptı. Güzel mi sizce?
Cevapla