Eniştem iş yerinde kalan tişörtleri bana getirmiş sağ olsun var olsun ancak benim tarzım değiller ve desenleri falan eski yıllara ait görünüyor. Yabancı bir markanın ürünleri belki yurtdışında hâlâ bu tarz alan vardır ama ben giymiyorum ve hoşuma da gitmiyor yine de kırılmasın diye şu ikisi güzel ama şunları evde giyerim desenleri bir tık eski model değil mi dedim diye o kadar getirdim beğenmiyorsun oldu demeye başladı. Kumaşları çok güzel aslında baya da kaliteli ancak dümdüz olsalardı yeminle daha çok hoşuma giderdi. Görün diye de fotoğraflarını bırakıyorum. Bazen büyüklere laf anlatmak çok zor.
Eniştem iş yerinden getirdiği tişörtleri beğenmedim diye laf yaptı. Güzel mi sizce?
Enişten tekstilde mi çalışıyo serbest bölge gibi yerlerde çünkü benim dayımda çalısıyoda yabancı ülkeye hollandaya felan mal dikip gönderiyolar şahsen ben getirdiği seyleri evde giyiyorum ya da dısarda hiçte sorun etmiyo enişten sanırım biraz içerlemiş yani yanında öyle demeseydin keşke bence enişten gelirse felan o zaman giyde gönlü olsun boşu boşu gönlünü kırma düşünüp getirmiş sonucta taytla felan giyilebilir modelleri gayet guzel bence
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet tekstilde çalışıyor yurt dışına gönderiyor onların yeri de.. benim anlamadığım yurt dışında nasıl oluyor da bu kadar eski tarz ürünler hâlâ satışta olabiliyor. Markanın sitesini buldum bırak türk lirasına çevirmeyi euro bazında bile pahalıydı ve aynı ürünler vardı. Bizde de pazarda satılıyor bu gibi şeyler. Ya çok kötü değil zaten bir iki tanesini dışarda da giyerim sorun değil ama getirdi diye öpüp başıma koyacak halim yok ya neden fikrimi sunamıyorum gayet normal bir şey olarak karşılanmalı bu. Mesela biz ablamla enişteme doğum günü hediyesi almıştık o da hediyeleri verince benim gibi tepkileri olmuştu ama biz demedik aldık o kadar vs. Gibi bir şey..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Teşekkür edip geçseydin evde giyerim falan diye niye açıklıyorsun ki
Teşekkür ettim ama görünce tutamadım kendimi o an
Enişten tekstilde mi çalışıyo serbest bölge gibi yerlerde çünkü benim dayımda çalısıyoda yabancı ülkeye hollandaya felan mal dikip gönderiyolar şahsen ben getirdiği seyleri evde giyiyorum ya da dısarda hiçte sorun etmiyo enişten sanırım biraz içerlemiş yani yanında öyle demeseydin keşke bence enişten gelirse felan o zaman giyde gönlü olsun boşu boşu gönlünü kırma düşünüp getirmiş sonucta taytla felan giyilebilir modelleri gayet guzel bence
Evet tekstilde çalışıyor yurt dışına gönderiyor onların yeri de.. benim anlamadığım yurt dışında nasıl oluyor da bu kadar eski tarz ürünler hâlâ satışta olabiliyor. Markanın sitesini buldum bırak türk lirasına çevirmeyi euro bazında bile pahalıydı ve aynı ürünler vardı. Bizde de pazarda satılıyor bu gibi şeyler. Ya çok kötü değil zaten bir iki tanesini dışarda da giyerim sorun değil ama getirdi diye öpüp başıma koyacak halim yok ya neden fikrimi sunamıyorum gayet normal bir şey olarak karşılanmalı bu. Mesela biz ablamla enişteme doğum günü hediyesi almıştık o da hediyeleri verince benim gibi tepkileri olmuştu ama biz demedik aldık o kadar vs. Gibi bir şey..
Enişten dalga mı geçiyor 10 yaşında kız kıyafeti bunlar. :D
Bunu da deseydim evden kovardı sanırım.. ama içimden geçmedi de değil ama markaya baktım bildiğin kadın kıyafetleri zaten bedenleri büyük.
Evde yerleri silerken giyilir.
Yerleri silerken kullansın bence
Gayet güzel bence