Herkese yakışmadığını kabul edelim. Özellikle minyon kızlar içinde kayboluyor. 


Bana yakışmadığını düşünüyorum :D Bana kalırsa peluş ve kürk montlar 1,70 üstü zayıf kadınlara yakışıyor. Hem boy gerekiyor hem de zayıflık. Kilolu kişilerde de kötü bir görünüm oluşturuyor. Boyu kısa olanlar belki uzun değil de kısa modellerini tercih edebilir. Ben yarım ceket tarzında olanları tercih ediyorum, yakışıyor o şekilde.
Cevap
16Cevap
Profilimde var işte önümü ilikleyip bere takınca ayıcığa benziyorum😄
Baktım profiline sana çok yakışmış. ayrıca kabanının modeli de çok güzel, üzerine tam oturmuş. 😍
Şimdi gördüm yorumu😊çok teşekkür ederim çiçeğim 🌸
Ayıcık oluyorum. Giymem ve sevmem zaten. Evde peluş kazak giyerim sadece
kölen olmak istiyorum
ben bir kadına çok yakıştırıyorum, hele ki minyon ve güzel kombinlemişse bayılıyorum
Anam babam kırmızıda mı yakışmaz mevzusu varya bazıları ne giyse yakışmaz :) Bazıları çuval giyse yakışır
Biraz da kombinlemeyi bilmek önemli.
Evde peluş sweat hırka giyerim kışın disarda peluş kaban giymedim hic almadim da begenmiyorum oldugundan kilolu ayıcık gibi gosteriyor 40 45 kg olan tığ gibi zapzayif olanlara dahi yakışmıyo bence
peluşunun kalitesi de çok önemli. her markadan almamak gerekiyor. kalitesiz peluşlar çok çirkin duruyor.
peluş kabanı kim giyerse yumoş ayısına dönüyor kusura bakmasın
hayatta giymem
bence yakışanlar da var. uzun boylu kızlarda güzel duruyor aslında.
ben bi alip denemek istiyorum, benim arkadsta vardi gayet guzel yakışmıştı aslinda boyuda kisa.
Boyun uzunsa sana da yakışacaktır. bir de zayıflara daha çok yakışıyor sanki. arkadaşının boyu kısa belki ama eğer zayıfsa ondan yakışmış olabilir. :)
Biriniz bana parasını versin gidip alayım nasıl oluyormuş bakarız. 3 yıldır peluşum olsun istiyorum 🥺
Ben bi ısınamadım su peluş kıyafetlere kürk çakması gibi çok itici deri olacak deri
ben gerçek kürk ve gerçek deri kullanmıyorum. :)
Gerçek kürk ve deri kullanılmaz tabi ama yapayda bir yere kadar işte idare etmek lazım
Neye dondugumu bilmem ama en son giydigimde iltifat aldım
Hcbirine benzemiyorum bn ya. Üzerimde güzel durmuyor nieyse
Tarz olmuyorum. Sevimli görünüyorsun diyenler oldu. Ayıcık gibiyim demekki.
Içine crop giyiyorum, önümü açınca veya kafede falan çıkarınca seksi oluyor bence. Yoksa normalde önü kapalı olunca estetik değil bence
Bence de. peluş kabanların önünü kapatarak kullanmak şık durmuyor. Ben de açık kullanmayı tercih ediyorum.
Kesinlikle
Kendimi olmadık kadınlardan hissediyorum onu giyince de mutlaka iltifat geliyor
bilmem hiç denemedim denesem de tarz olurum heralde
konuyla alakasız olacak ama rumuzun çok güzelmiş :)
Kaban içinde panday gibi oluyorum😃 25 kilo falan olmak lazım gsısız
Minyonum bende giysem kaybolur muyum acaba bilemedim
Peluş kaban giyenlerin alayı ayı gibi görünüyor bence...
Minyonum kaybolmuyorum içinde , çok tarz duruyorum 😎
Boyu uzun kızlara yakışıyor tarz oluyor
uzun boylu kızlar kombin yapma açısından çok şanslılar her şey yakışıyor.
Ayıcığa dönenlerdenim.
Tarz oluyorum cicim yaa
tarz olanlardann🌺👼💭💫
ikisi de tarzım değil
Şu halimle peluş kaban giysem net ayıcık 🐻😂
Minyon oldugum içim giymiyorum 😁😁😁
Ayıcık, en sevdiğim 💙
ayicik oluyorum resmen
Peluş tarzım değil dediğin gibi kiminde iyide
Aslında güzel duruyor
Zayifim o yuzden ayi olmuyorum 😄
İçinde yok olanlardanım
Denemeye cüret dahi etmedim 😄😄
Boz ayı yakıstırması yapıldı bsbdhd
İçinde kayboldugum icin kullanmiyorum
Onun içinde kaybolurum ben
Duştan çıkmış gibi ne o öyle
Hiç peluş kabanım olmadı
Tarz olanlardanim
Almadım bilmem.
Tarz duruyor :)
Hic giymedim
Ayı oluyorum ben
Ben panda olurum. d
kölen olmak istiyorum
İksi de değilim
Ayiciga dönüsürüm 😅
Ayıcığa dönerim heralde tığ gibi bişeyim
Pandaya benziyorum
Ayı yogi
Tabiki ayıcık olan kfndndnd
Ayıcık gibi🤣
Domuzlara benziyorum
Hıc giyinmedim kii
Tarz imdir
Ayıcık olurdum kesin
Bana her sey yakisir
İşte her kızdan beklediğim o motivasyon. :)
Ayıcık severim
ben de severim ama kendim ayıcığa dönmek istemem. :D
Ayicik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?