AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
120Cevap
öyle büyük göğüs kalça da abartı oluyor bence normal olmalı özellikle göğüsler normal ve dik olursa süper olur bence ;)
Kız olduğu belli olcak kadar olsun en azından da bnmkinden büyük olsun :)) ahaha
salaksin :D
Göğüs , kalça bizde de var kızları farklı kılan en azından bizimkinden büyük olması.. Hele bnmkilerden büyük değilse ki ben zayıfım, direkt kanka oalrak takılalım halı sahaya maça gidelim yani :)
Ya birak gokfdogkfd
Gerçekler bunlar şapşal ahaha :)
gıbıne gelmesın zaten öyle gogusde olmalı got de yoksa bı ıse yaramaz
al iste
üzgünüm ıstedıgın cevabı veremedım heralde ama benım ıcın bunlar cok onemlı hem gozume hıtap etmelı hem bedenıme
DEFOL
zorunamı gıttı tatlım gıt gogusle got naklı yaptır
Nefes alsın yeter zuhahaha
ZAA
cok zayif erkeksi oluyor. kadinsi gorunum yoksa evet.
Hafif çıkık kalçalı ve küçük göğüslü ise bence daha hoş.
Dışarı çıkıyorum artık insanların yürüdüğünü algılıyorum sadece hayatın akıp gittiğini gördükçe seçmemeye ayırmamaya başladım kolsuz bacaksız diye
ne taktınız kafaya. Küçük göğüsler daha çekici geliyor bana seninkiler çok iyi mesela:)
benim kucuk degil ama :D
Birinden biri yeter oda yoksa dolgun dudaklar yeter
Ucu de yoksa?
Gözlere makyaja abansın fotodaki sensen güzelsin canım sen
Ya kendimden bahsetmiyorum tesekkur ederim dudaklarimdan goguslerimden falan memnunumda ben boyle manken gibi upuzun ipince dumduz kizlari begendigim icin siz ne dusunuyosunuz merak ettim
Yani bnce yüzü güzel kadın göğüslü popolu ince belli orta boylrda kadınları beğenyrm
anlaşabilcem biri olduktan sonra bu tür şeyler pek sıkıntı değil.
Yo bn ideal severm ne ck byuk nede cok kucuk vucudu gstersin
EVET
Ornek verck olursakta sen gbi
sen göğüslerinin resmini at ben yorum yaparım balım ya :)
balim diyen agzini..
evet balım :)
aynen göuslerı kuçük olunca kalcada yoksa olmaz bence
aynen
çunku bı kızı çekıcı gösteren yerlerı oraları bence
yo beli ve bacaklari?
bacakları ıp ınce olur be öyle bıraz vucut hataları bellı olmalı bence yanı en azından bırınden bırı olmalı ıkısıde olmazsa baya kotu be :D
çok büyük olmasına gerek yok biraz olsun yeter Hakkı abi gibi dümdüz olmasın yeter :)
Tercih meselesi. Kişiye göre değişir. Lakin ince yapılı hatun ile sevi. mek daha avantajlıdır.
o ne öyle kızmı olurmuş çekirdeği olmayan domates gibi... para verse yatmam o derece
Yat diyen olmadi?
benimle arkadaş olurmusunuz?
konuşalım bunları detaylıca
Hayır. kız gibi kız olsun, sevdiğine sadık olsun, yeter, her şey göğüs kalça ve otur şeyler değil
Valla öyle bir kıstasım yok. O durumu ondan hoşlanmamı değiştirmez.
sevgilimin göğsü 70 b cup valla benim çok hoşuma gidiyor
KUCUK DEGİL Kİ
he sence değil boşandığım eşimin 95 d cup tu böyle düşün
ki aslında bencede fazla küçük değil ama sevgilim problem ediyor
tabiki o zaman erkekten ne farkı kalıyor ki ?
Söylediklerini çıkartınca geriye ne kalıyor ki?
BABAN
Aynen kısmen erkek oluyorlar haklısın.
SENDENDE KAFANİ CİKARSAK BANA FAZLA GİBİ GELDİ :P
Memelerin benimkinden küçük diye depresyona girmeni anlayışla karşılıyorum..
EMİN MİSİN :ddddddd
Eminim. Ağlamak istersen destek olurum.
AY GULDURME
Ağlanacak hale gülmek istersen yine de sen bilirsin tabi..
SENİNKİLER CİDDEN BUYUK AMA NAPABİLİRİM
Allah senden almış bana vermiş ne yapalım saygı duymak lazım :(
YOOO VERMEMİS OKUZ GİBİ SALONDA CALİSMİSSİN DA OLMUS
Genetik olmayınca öküz gibi değil bufalo gibi çalışsan da fayda yok canım benim. Genetiğime işlemiş ^^
direk memeye bakarım yoksa çirkindir
KAHPESİN
olabilir ama sonuç değişmiyor memesiz kız çirkindir püü
KEEEEES
tm be slk şeyim
çok aşırı olmadığı taktirde olmayanlara 1000 basar
Profil sennse on numarasn
TESEKKURLERDE BEN NASILIM DİYE KONU ACMADİM XD
kalcalı ve goguslusun on nuamraından cevap acık olması lazm
Hiçbiri tbi. Göstereceği performans önemli bncee.
Ay öf
Tabi o memeler bende olsa bende bunu sorardim.
AHAHAHAHAH GFKGFDOKG Ya o kadarda buyuk diyil :(
Buyuk iste, memelerin seni var resmen.
yok artik
Tamam sakaydi. Tabiki kisiye gore degisir ama cekici olmasi icin illa bunlara gerek yok derim.
<33
Yoo ne alaka hatta çok itici bile oluyor
Dİ Mİ
Yani...
Kafam kadar memelerin var?
Göğüssüzden kastın ne
Kendimden bahsetmiyorum?
kadın, cinsel obje değildir.
HELAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL BE
Sence, erkek nedir?
BİLMEM
Bilmediğin sürece yanılacaksın.
çok seviyorsam sıkıntı değil kanks.
fizik çok öenmliii gardaslıkk ben için
sen öylesin galiba biraz
Neyim
göğüs ve kalçasız
HAHAHA EMİN MİSİN :d
ne biliyim sorduğuna göre öylesin galiba :D
Ya kardeşim karakter olsun ya karakteeeer
AYNEN KARDEŞİM
Hayir yüzü daha önemli
evet
Bn öyle düşünüyorum
yüzünün önemi daha büyük
aynen
gögüs kalça sadece başka şeyler için
Di mi
evet aynen öyle
herzaman değil ara sıra :)
evet
buyuk goguslu olması gerekmıoo sarkık oluyorr :) ama kalcada problem yok tas olsunn :)
Yuz ifadesi onemli ilk olarak birde bakimi
TABİİİİİİİİİİİİİİ
Bakimliysa o diger saydiklarin diger planda kalir ama hepsinden onemli olan sevgidir.
Yakışıklı derim. Analar ne yiğitler doğuruyo derim
al işte
:D öyle ama
Yo böyle bir kural yok.
BENCEDE
sende var gibi sen niye dert ediyon ki
Ya ben dert etmedim ki ben dumduz ince uzun kizlari begeniyorum erkekler ne dusunuyo onu merak ettim
zayıf kızlar daha güzel bence ama öyle safinaz gibi de olmaz tabi
Sende fazlasıyla var gibiler:))
amaaaaaaaan
Offf, Pufff, Amannn... seni üzen bir şey mi var?
Taktiniz memeye gote ama ya turk olsun yeter :D
aynen nickin rus asigi ama
Foto senın mı fake mı
Niye
Güzelmiş
abazanlar için geçerli o
Abartı olmasın ama yokta demeyelim sınır bu..
Ne len o cop ali. gibi
Olmayanlar düsünsün sanane bundan :)
kalça ve göğüs yoktan kastın ne?:)
Bence yüzü güzel olmalı.
her türlü giderin var bence :D
HAHA
Tahtalari sevmem. Sadece delikmis gibi oluyor
pfffff
Sende yokmu?
sana yok
Ben istemedinki zaten pft dedigin icin sordum tavsiyelerim vardi
gögsüde gtüde yerinde olacak benim fikrim bu
Al isteeeee
niye öyle dedin
bilmem
nebiliyim hoşuma gidiyor ayıp mı ediyorum sence
EVET
deme öyle gögsünde olacak hemde füze gibi gtünde olacak tokatladığmda ses çıkacak şakkk diye asıl olmaması ayıp -.-
DEFOLUR MUSUN BURDAN
fikirlere neden saygın yok sende ikiside yokya kıskançlık yapıyorsun bence -.-
HAHAHAHA
gülme öyle pembe -, -
yoo suratı temizse çok çekici geliyo
Nefes alsın yeter diyenler el kaldırsın
Geçici şeyler onlar önemli olan düşünce yapısı :D
füze gibi olursa büyükten daha iyidir :D
Hayr orta olack ne cok buyk ne cok kucuk...
AYNEN
Saol hemfikiriz...
ben küçük göğüslü ve kalçalı seviyorum
bende
bişey söylüycem kızma ama
soyle
fotodaki sen isen göğüslerin küçük destek koymuşsn
Desteksiz ama buyuk demedim sadece kucuk degiller
:))) tamam
olabilir fakat kıvrımları olsun en azından.
KAKAOLU MU İSTERDİNİZ KİVRİMLARİ KARAMELLİ Mİ?
her ikisinin olmaması daha iyi elbette