
Bu arada Moda&Stil kategorisinde beni fenomenliğe layık gören rehberim @nildatt ve @kizlarsoruyor ekibine çok teşekkür ederim.🌺🙏🙂

Asıl güzel paylaşımların ve görüşlerin için ben teşekkür ederiiimm! 🥳🌸
Buralara kadar gelmişken soruya cevap vermeden dönmeyelim. 🤪 Karşı cinsin özenli ve benim zevkime uygun şekilde giyinmiş olması tabii ki dikkatimi çeker, fakat ben genel olarak kendisiyle aşırı uğraşan, bir kombin yapmak için saatler ayıran erkekler yerine belirli zevkleri olan, daha sade ama şık stil bir stile sahip olan kişilerden hoşlanıyorum. Bu tabii ki herkese göre değişiklik gösterecektiir. Herkes kendini nasıl iyi hissediyorsa öyle giyinmeli kesinlikle. 🥳💃✌
Olduysam sizin yol göstericiliğiniz sayesinde tekrar çok teşekkür ederim.🌺😌
Yoruma da katılıyorum. Kızlar kadar sürekli ilgilenemesekte. Bize kalıplaşmış tarzlar daha iyi gidiyor. Değişikliği genelde karşı cins seviyor. Önemli olan hangisi kıyafette rahat edip, kendine yakıştırması. İyi akşamlar dilerim. 🙂🌺
Fenomenlik hayırlı olsun. Tabii ki giyimine özen gösteren herkes bir adım öndedir her zaman.
Çok teşekkür ederim kanka. 🌺☺
🌸🌸
Cevap
3Cevap
giyimine takılmam bu arada hayırlı olsun feno olmuşsun :D
Teşekkür ederim 🌺☺
Oooo hayırlı olsun genç 😄
Yani giyimine özen göstermeli
Teşekkür ederim kanka. 🌺🙏☺
Kesinlikle. Düșünsene bulușmaya gelmiș altında çizgili pantolon üstünde f*ck yazan t-shirt, kafasında keko șapkası önünü kırmıș. Kfkdkfkd
Kesinlikle giyim, sac sakal kesimi , diş bakimi, bunlar önemli kriterler🙄
Kadın erkek herkes öne geçer bu önemli konu ve para işi de değil, zevkli olmak başka bir şey...
kadını da erkeği de bir adım öndedir ne de olsa giyimin kuşamınla ağırlanırsın.
bir kaç adım öndedir😅
tabiki temiz ve bakimli insanlar candir.
Kesinlikle evet.
Tabi
Tabiki öndedir
evet
Evet önde
Evet bence 👍
Tabukı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar