Geçen arkadaşın biri dedi ki pembe giyen erkekler aşırı duygusal oluyor. Çok tatlı oluyorlar dedi. Sizce pembe renkli giyinen erkekler duygularını renkleri ile mi anlatıyorlar? Siz ne düşünüyorsunuz? Renkli kişilikler can mıdır? Heyecan mıdır? Pembe renk kıyafet giyen erkek çekiciliği diye bir şey var mıdır?
Pembe renkli kıyafet giyen erkekler "aşırı duygusal" erkekler midir?
Pembe rengi daha çok kadınlara yakıştırıyorum. Bu görseldeki tarzı da pek beğenmedim. Onun dışında renklerin insanların duygularını yansımasına katılıyorum. Ruh haline göre değişik renkler giyilebilir. Mesala kişi üzgünse daha koyu, mutluysa açık renk giyebilir. Daha ciddi bir duruşu varsa resmi kıyafet tarzında giyiyordur.
Bence siyah giymeyi tercih eden erkekler daha duygulu fakat güçlü ve gizemli görünmeyi akıl edebilen bir kamufle olma zekasına sahipler. Pembe renk tercih eden erkekler daha bencil ve patavatsız ve düşünmeden hareket eden bir karakterin insanları sanırım...🦄🍀🍏⭐❤️
Pembe giyinen erkekler pembe panterlerdir gorseldeki hic cekici gelmedi mesela feminen geldi bastan ayaga pembe giyerse erkeksi durmaz hadi bi t shirt bi gomlek oké ama bu gorseldeki nedir yaa 🙄👉🏼👈🏼
Bu arada pembe giyen erkek mi olur, ay o nasıl erkek, ay o ılıktır şimdi gibi saçma sapan yorumları bırakalım lütfen. Arkadaşlar bu çok basit bir şey aslında doğadaki envai çeşit renkten bir tanesi. Sırf bunun için insanları kırmanıza gerek yok. Her erkek "sert" olmak zorunda değil.