2021 yılında herkes love'landı, evlendi bir ben bekar kaldım diyenler burayaaa! 🤓😍2021'in meşhur gelinleri! 🌸
Bu yıl evlenen ünlü çiftler arasında en çok hangi gelinin gelinliğini beğendiniz? 👰
Ben Nazlı Çarmıklı'yı çok şık ve zarif buldum. Daha sade tasarımlardan hoşlandığım için Ece Seçkin ve Yasemin Şefkatli'nin gelinlikleri bana hitap etmedi.
Siz de fikrinizi paylaşın, görüşlerde buluşalımm! 🧐🥳💘
Nazlı Çarmıklı
Melodi Elbirliler
Zeynep Bastık
Aslışah Alkoçlar
Ece Seçkin
Yasemin Şefkatli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
2021 yılında en çok beğendiğiniz gelinlik hangi ünlü isme aitti?
Melodi Elbirliler ve Zeynep Bastık'ın gelinliklerini daha çok beğendim. Ama Melodi Elbirliler'in gelinliği biraz daha elbise gibi durduğu için Zeynep Bastık'a oy verdim. O bir tık daha öne geçti benim için. Diğerleri bana hitap etmiyor. Ece seçkin'inki tam bilindik her kızın giydiği gelinlikten zaten. Ama yakışmış yani bence ona da.
Gelinlik çok özel ve önemli bir şey olduğu için kim giyerse giysin içinde güzel durur. Her kadına yakışır gelinlik. O yüzden hepsi de kendilerine özgü güzel ve zarif olmuş. Ama ben en çok o dediğim iki ismi beğendim 🌼
Ben de Nazlı Çarmıklı'nın gelinliğini daha iyi buldum. Ne çok abartılı ne de çok sade. Ortasını bulmuş üzerinde de çok iyi durmuş. Çok abartılı gelinlikler oluyor onları nedense pek yakıştıramıyorum. Yine de onların tercihi saygı duymak lazım. Hepsine mutluluklar dileyelim. :)
Evet saç modeli doğal görünümlü bir dağınık topuz olsa daha iyi olabilirdi. Ben gelinlik üzerinden yorumumu yaptıp. Saçı kötü olsa da yine de fikrim aynı.✌️🙂
Selam☺️, Ben en çok Yasemin şefkatli' bin gelinliğini beğendim. Uzun ve güzel. Hoş ve zarif. Diğerleri de elbette güzel ama en yakın hissettiğim yasemin şefkatli nin gelinliği...
Bana göre bir tek Ece Seçkin gelinlik giymiş. Geçrekten harika ve masalsı görünüyor. 🌺 Üstelik düğünden sonra bir takipçisine hediye etti gelinliğini… çok ince hareket❤️🔥
Ben 2022'den umutluyum 😂 Hiçbirini beğenmedim, hiç benim tarzım değil. Hayatımda bir kere giyeceğim prenses gibi olmalıyım sonuçta. Kabarık uçuş uçuş olsun😅