Malesef şu an elimde düz çekilmiş bir fotoğraf yok.
https://i.hizliresim.com/Jd1NWj.jpg
https://i.hizliresim.com/Jd1NWj.jpg
çok düz bir vücut, biraz çocuksu bir vücut bacaklar ne ince ne kalın, birazcık göbek var göğüs büyütme işi zorda popoyu biraz büyül şekillendir biraz spor yapsan süper bir fiziğin olacak. Şınav pozisyonundayken aniden ve hızlı şekilde ayakları geri at faydası olur.
göbeğin var diyenleri takma sonuçta yeni doğmuş bebektede, 20 sinde 0 beden olandada göbek var ^^ mühim olan fazla kilolu olmamak ki sende fazlalık yok ve dikkat et kendini deşifre etme 5 dk da nasıl 500 mesaj gelebilir diye şaşır kalırsın :)
Karın ve popo çalış canım. Karın kısmın biraz fazla geniş olduğu için bacakların vücuduna göre hafif orantısız gibi duruyor.
Ah ahh o kum ne güzel görünüyor öyle :( Kendimi oracığa atasım geldi.
göğüs yok göbek hafif çıkmış popon tabak misali dümdüz bacakların normal ne ince ne de kalın ama selülit problemin var buradan gördüğüm kadarıyla.. fiziğin gelişime müsait acil spora başla bence..
Nasil incelemissin öyle yav :)
madem bulmuşuz böyle boydan kız yorum istemiş bende ne var ne yok söyledim işte ne var bunda :D @YagamiLight
her tarafa dokundurmuş :)
olması gerekenleri söyledim kendi açımdan tabii.. herkes aynı fikirde olmak zorunda değil :D @adrenalin64
ne kızıyorsun ya bir şey demedik biraz espiri amaçlıydı. Tabak misali iyi ama :)
yok kızmadım zaten :D @adrenalin64
işte objektif bir insan örneği.. eic için teşekkür ederim :D
Rica ederim :)
Cevap
59Cevap
Abart abart :)
:@ :@
bacakların ince değil. gayet düzgün bakımlı ve en önemlisi sıkı bacakların var , fazlaların yok
Biraz kas yapsan daha iyi olursun yani dumduz olur. Bu arada bacaklarim cok mu ince diyosunda. Bence ince degil tam normal.
ne incesi kuzum. sen bir kaç seneye selülitler çoğalacak şimdi yok belki ama belli olacaklar.
İnce falan değil, göbekte var selülitde. Biraz kilo ver
roberto carlos kanka bu amsöhdbas şaka bir yana hafif göbek var bacaklar da ince falan değil
Etin budun yerinde, ele avuca gelecek çok yerin var, bence harikasın ama bir pratik yapmakta fayda olabilirdi.
O ne la, ayaklar çocuk mezarı gibi. Benimkinden bile büyük. 44 numara mı?
İş yok bence. .. kimine göre manken gibisindir tabi dert etme.
iyi hoş güzel sen kendini beğen başkası beğenmesede olur
Duz cekilmis fotograf lazim cekebilirsen at yandan kalin gibi geldi biraz bacaklarin
Hafif gobegin var bacaklarinin ust kismi cok az kalin
foto daraltılmış kuzum, seda sayan hastalığı... bence daş gibisin, ama fotoyu daraltmadan önceki halin. yani mevcut halin. :D
Göğüsler ve kalça dik değil. Bel yeterince ince değil. Hafif selülit var gibi. Spor yapmalısın. Gerçekleri istiyorsan.
Gayet iy ifizigin boyun da iyi bacakların da ideal yani
sen yorumları boşver ben yanlızım ve bana afrodit gibi gözüküyorsun
güzel fiziğin kardeş ama biraz zayıfsın dediğin gibi (:
O göbek normal denilebilir bacak hayır kalın değil standart ortalama vücut gibi gibi ^^
göbeğin yok fiziğin iyi bir at değilsin ama katırda değilsin arzulanabilicek bir vucudun var güle güle kullanın efenim :D
Gayet normal bir vucudun var ama kollarin sanki vucudundan daha esmer gibi geldi
Yani çekici bir vücudun yok spora başlamalısın kesinlikle
Hayır bence iyi hafif göbek var gibi onu erit
İdare edersin. Ama bacaklar işe yaramaz. 😎
Ayaklarını yerden kesiyorsa sıkıntı yok ya.
Yaşın ufak bence.. Vücudun ortalama zayıf sıradan.
harıka bı fızıgın yok ama yanı berbat da denilmez
Kimse dikkat etmemiş ama ayaklar büyük sanki :)
38 numaraa bee
Taraklı olabilir
Numarasını bilmem, ama uzun uzun :) hele bide sivri topuk giysen bacağının yarısı yere basıyor gibi düşünülür :)))
Şaka yapıyorum alınma kızma sakın;)
Tamam tamam :)
Yok bnce iyi sadece göbek erit biraz canım
gayet iyisin ya ama spor yaparsan daha iyi olursun
bacakların normal fiziğin de normal, standart
Vajinan biraz kabarık:-)
Bence harika
biraz body yapmalısın ya
Oralama vücut.
Bir cazibesi, çekiciliği yok.
Bidahakine göbeğini biraz daha içine çekmelisin :D
sıradan bir fiziğin var süper veya berbat değil
Sen buna ince mi diyorsun:)
sıradan. normal işte.
Gerçekten aranılan hatun fizik numero uno :D
maşallah nazar değmesin :)
yoo iyisin bence
gayet normal duruyor...
olsa da yesek denen cinstensin
bence gayet normal ama biraz göbeğin var gibi
Bence gayet güzelsin :)
Kaç doğum yaptın?
yaşın küçük ama tam dogyliksin ;)
Abasazan avi
ben sıkı et seviyorum iyi değil malesef
normal bence
fena değil
Tek kelime AYIP !
bence harikasın. d
Gayet iyi.
Herkestekinden:Pp
Sapan gibi
Kötü. w
Popon düz gbi
doğum yaptınmı?
hayırr
bence gayet guzelsın
güzelsin güzel.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar