Giydiğiniz kıyafetin aynısının o an başkasının üzerinde de olmasından rahatsız olur musunuz?


Yooo hayır rahatsız olmamm böyle takıntılarım yook sonuçta giyinmiş olduğum kıyafetten bir tane satılmıyor haliyle tek alıcısı da ben değilim gayet normal karşılarım..
Cevap
2Cevap
Rahatsız olmam ama o rahatsız olur bana daha çok yakışacağı için 😎
Onu göstererek kahkaha atarım hatta foto çekilmek isterim
Yok be reis ilk etap da şok olsam da takmam sonraları :D
hayır olmam hatta tanış biriyse geyiğini yaparım bu durumun
Yoo olmam😁herkeste farklı duruyor
Sevmediğim biriyse sinir olurum yoksa takmam 😀
Olurum ne yalan söyleyeyim
Ben oluyorum valla
Aşırı olurum.
Olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?