Beyaz atlet bile yakışmış adama, biz giysek kıro derler püü 🙄
Beğendiniz mi?
Beğendiniz mi?


Merhaba,
Kumaş inceyse herkesin üzerinde de itici durur, değilse zaten böyle gömlek altına tişört gibi olur.
Ya insanların giyimini yorumlamayı sevmem hani durumu yoktur diye falan veya öyle giyinmeyi seviyordur ama yorumlayacak olursam;
Böyle tarz mümkünse olmasın.
O ayakkabı kardeşim o paça yok yok
Bizimle diılsın Kıvanç.
Ayrıca şu "biz giysek böyle derler" sorunu kızlarda da var.
Mesela yabancı bir kız giyince taşıdığı düşünülür ama Türk kızı giyerse taşımaz, olmaz algısı her zaman vardır.
Bu durum beni ilgilendirmiyor yani takmam, sadece durumu belirtmek için dile getirdim.:)
Dediğiniz gibi o algılar yok edilmeli, hoş değil.
Esen kalınız...🍃
05.10.21/12:09
Valla ne ben Kıvanç' ın umrundayım ne de o benim😄
Beyaz atlet kıroluk mu oluyor? 😂 komik olmayın ya. Kim kendine ne yakıştırıyorsa giyebilir. Çuval giyse üzerinde güzel duracak insanlar var. Çok güzel kıyafeti taşıyamayanlarda var. Yormayın kafanızı böyle basit şeylerle. Salın kim ne istiyorsa giysin.
Cevap
54Cevap
Allah aşkna benzettiğim şeyi söylesem hapse atarlar 😂😂😂 o yüzden hayır bence kro olmuş, yakışma falan yok diyeyim. Adam yüzünden sarışın erkekleri ona benzetince biöğürtü geliyor ya. Şu ziyagil olayı hala midemi kaldırıyor 😂
Neden kendinizi birileriyle kıyaslama gereği duyuyorsunuz ki? Şahsi fikrim hiç yakışmamış... Bence kendine yakıştırıyorsan neden giymeyesin
Beyaz atlet giyiyorum kimseye zarar verdigim yok ona bakarsan kizlarin acikligi bana daha fazla zarar veriyor bir sey desek ulkeyi ayaga kaldiriyorlar sizene aw benim atletimden babanizin kirolugunu bize satmayin mk kiro sizsiniz
Bu adamı beğenmeyen bir ben miyim? Adamı ciddi anlamda itici buluyorum.
Tansu daha iyi 😅
Beyaz atletin kırolukla ne alakası var? Onu da nereden çıkardın? Asıl siyah falan giyerse kırodur. Her neyse beyaz atlet, külot giyen kız da, erkek de candır. Yaşasın beyaz atletliler.
Adamın enerjisi var her şeyden önce. Ben seviyorum bu adamı ya. Hem yakışıklı, hem yetenekli, hem saygılı bir adam.
Irenc olmus. Beyaz atletle o renk gömlek cok kötü bir renk kombini 👎🏿
Erkekler bile yakisikli demis. Bu adami zerre begenmeyen bitek benim sanirim yeryüzünde
Kıroluk nalaka? Atlet giymeyen erkek itici gelir bana. Yaşasın beyaz atletliler.
EİG
Ben bayıldım yalan yok adam çuval giyse yakışır. Aman bu adama nazar değmesin maşallah maşallah.
Bu adama her şey yakışıyor kabul ama ünlü olmasaydı kıro derdik buda bir gerçek...
Kıvanç üzümlü kekim sjsjsjs
Her haliyle efso 😍🤩
Bir erkek kardeşim net söylüyorum. Bu adam çuval giyse yakışır. Allahı’ın vip kullarından.
Yakisir tabi o zengin ve unlu adam zengine unluye hersey yakisir hatta ciplak dursun 😂😂😂 unlu olmasa cebide bos olsa kim vakardi? Hiccc 😂
Ön yargıyla yaklaşmak istemiyorum kıyafet çok yakışmış başka birinin üstünde de görsem kıro demek yerine yakışmışsa yakışmış derim😄
Hi hi tabi tabi
beyaz çorabı görünce bir kusasım geldi
atlet de ayakkabı da içine giyilen çorap da zevksizlik abidesi
Degisiklik olsun diye farkli stil yapmaya calismis "Lol💩"
Benim gogus uclarimi gosteren beyaz tshirt'im bundan daha seksi m'q. im 😜
Çok farklı bir aurası var, yansıttığı enerji çok güzel. Ne giyse beğeniyoruz onun için. Ama siz giymeyin yine de, kıro görünürsünüz. :D
Lütfen erkekler atlet giyinmeyi unutun ay Beyaz tişört ve gömleğin içine giyiyorlar ya 🤧
Hiç sevmiyorum hoş görüntü değil kroluktan ziyade 🤢
Göbeği yok, göğsünden kıl fışkırmıyor ve üzerine gömlek giymiş. O yüzden yakışmış
Kıvanç Tatlıtuğ dışında kimse giymesin lütfen 😂 adam ne giyse yakışıyor. Normal insanlar denemesin!
ona da yakışmamış zaten
o gömlekli o ayakkabıyı giymiş bir de rezil
Hadi gömlekte neydede o ayakkabı ne ya
@karpuzlusekerrr gömleğe bir şey demedim zaten gömlekle o ayakkabıyı birlikte giymesine dedim
zevksiz yav
Rezillik ne alaka mk
Aynen öyle o ayakkabıyı nasıl giyebilmis cidden çok kötü
Yakışmış yakışmış olmasına da nedense adamın içinde kıro birisi var gibi geliyor bana
Mevlam yaratmış aga ne giyse yakışıyor adama ne diyelim
Ya Kıvanç çuval giyse dahi yakışır ama evet sen giysen kıro durur
Beyaz atletin üstüne gömlek giymiş ama...
Sende böyle giyin, sanada yakışır
İtici😁😁😁hele balkona oturmuyorlar mi beyaz atlet koca göbek🙈🙈🙈
Mesele de o işte kıro olup olmayacağı kimin giydiğine bağlı
Mesela hangi kıro o atletin altına o ayakkabıyı giyerdi? Bi de bu var
Beyaz tshirt gömleğin altına giyerdim artık pek giymeyi düşünmüyorum hele atlet asla çorap ta berbat
e adam kıvanç tatlıtuğ yani.. bi zahmet yakışsın aksi mümkün mü güzele her şey yakışır
Ünlüler giyince sorun yok biz giyince kıro oluruz tabii
Kivancın kafayı çıkar senin kafayı koy evet olmaz ama kivanca oluyor 😄
Kıro demezler bence. Kombin ayakkabı hariç gayet hoş.
Yakışmamış. Kıvanç Tatlıtuğ tipim değil zaten 😂 sarışın pek sevmem. Esmer keko olcak 😂
Saygıdeğer hanımefendiler belli tarz erkeklere herşeyi yakıştırıp, benim gibi erkeklere hiçbir şeyi yakıştıramayabiliyorlar. O nedenle herkesin kendi tarzı kendi giyimidir.
Bu herif kro zaten. Akrep erkeğinin kro olmadığını görmedim. Kronun bu memlekette sevilmediğini de
Kıvanç atletle değil, atlet Kıvançla fotoğraf çektirmiş 😂
Sevinebilirsiniz, onda da kıroda durduğu gibi durmuş. Hiç yakışmamış.
Yakışmamış. Kıvanç yaşlanmış belli ki gençlerle yarışıyor bu hal ne
Lise zamanlarında iken, kızlar gülüyor diye beyaz çorap giyemiyorduk. 😃
Yakışmış, adam çuval giyse yakışır.
Maşallahı var.
Çünkü o ünlü, kadinlardada öyle oluyo, ünlüler yapınca moda ikonik oluyo, normal insanlar yapınca kıro kezban olur
🤣😂🤣😂🤣
doğru söze ne denir
Çok yakışmış. Brad Pitt de böyle şeyler giyiyor ve ona da çok yakışıyor. Onların bizlerde kredileri var sanırım😂
Kocanı bunlarla aldatır misin 😜
@Dobra_Neandartel Ne alaka😂 Adamlar ünlü oldukları için onlara alıcı gözüyle bakmıyoruz😂
Öyle bir yazmışsın ki neyse 😛
Benim hoşuma giderdi 😂
@Dobra_Neandartel fantezilerini başkaları üzerinde uygula😂 Her lafımızdan fantezi malzemesi çıkarmayın erkekler yeter😂
😂😂😂 şaka zaten neyse iyi günler 😂
bu adamı görünce dibi düşen kızlar erkeklere çok abazasınız demeyin litfen :)
insanların ne dediğini bu kadar önemseyen insanlara uzaktaki pencereden bakınca sadece acıyorum. tutsaklar. hem de kendi ördükleri duvarlarlar içinde.
-biz giysek ne derler- düşüncesi çok hastalıklı bir düşünce
Tabii ki bizde güzel durmaz hatta şimdi gaffur pijaması giyse ünlü biri çok seksi pijama derler. 😅
Evet çünkü fiziği güzel fiziği güzel olanlara yakışıyor bence atlet :)
Bir kıvanç birde gaffur ne giyse taşır 😆
Şu an kıvanç da kro, ama ben genel olarak beğenmiyorum
Adam ne yapsa oluyor. Recep ivedik gibi giyindir yine olur fghj
Taşıyamazsan kıro diyorlar. Adam Adidas eşofman dızo giyse yine kıro demezler.
Kezbanlar yarışıyor adlı soruya hoş geldiniz. Lan kızların abazanı da Bi başka oluyor hajssjsksdd
Yabancı erkekler de çok çekici duruyor Türk erkeğinde baya itici
Türkiyedeki erkek nüfusunun çoğu Suriyeli artık 😅yani gördüğün kısa boylu zayıf esmer sakallı herifler türk değil
Türkler
Türk erkekleri esmer kısa boylu çok zayıf ve göbekli oluyor
Türk erkeği uzun boylu yeşil gözlü kumral ve ya beyaz tenli olur. Üstelik yüz hatları çok güzel olur Türk erkeklerinin ve yapılı olurlar
Şaka mısın?
Türk erkeği siyah saçlı buğday veya esmer olur. Yeşil gözlü resmen nadir.
Kezban seni yabancı erkekler beğenmez
Klasik Türk erkeğin cevabı gerçekleri yazınca. Türk erkeği manken Türk kadını Kezban aynen aferin kendi ülkesindeki kadınlara saygısı olmayan kekolar.
Ben yurt dışında yaşıyorum beğenen çok çok var
Türk erkeklerin yüzüne dahi bakmıyorum hep tip yok boy yok karakter vs
Bana da yakisiyor herhangi bi sey gecireyim ustume, ozenle hazirlandigim dusunulur ama alakasi yok😀
O Kıvanç Tatlıtuğ adama sinmiş, oturmuş tarzlık bir bakışta çekiyor mesela işte ondan var ondada kardeşim şeyden
kıro demem ama kıvanç tatlıtuğ a da yakışmamış atletin rengi ve gömlek uyuşmamış beyaz göz yoruyor dikkat vekili olmuş
Ya ünlüler yapınca harika oluyor diye bişey yok bence atlet atkettir içinceki erkek önemli😘
Afam fonksiyonek giyiniyor. Bir de dama oynamayı çok sevdiğinden daha tahtasını ayaklarında taşıyor
Kızlarımız giyinmeyi bilmiyor. Kıvanç a hiç yakışmamış ağırlığı gitmiş
selam dese şarıl şarıl ıslanıcak tipler adam kro diyor :D vay bee KizlarSoruyor ahahahha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?